دانشگاه آزاد اسلامی
واحد گرمی
پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

گرایش بازاریابی
عنوان
بررسی تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین
استاد راهنما
دکتر محمد باشکوه
استاد مشاور
دکتر حبیب ابراهیم پور
نگارنده
شیدا برجیان
دی ۱۳۹۲

فرم شماره ۱۰
واحدگرمی
باسمه تعالی
با تأییدات خداوند متعال جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد خانم شیدا برجیان در رشته: مدیریت اجرائی گرایش بازار یابی و صادرات تحت عنوان: «بررسی تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین»
با حضور استاد راهنما، استاد(استادان) مشاور و هیأت داوران در دانشگاه آزاد اسلامی واحدگرمی درتاریخ ۱۳/۱۰/۱۳۹۲ تشکیل گردید. در این جلسه، پایان نامه با موفقیت مورد دفاع قرار گرفت.
بدینوسله تایید میشود پایان نامه مذکور از لحاظ محتوای علمی و فرمت و نگارش کامل وبدون نقص میباشد.
استاد راهنما: دکتر محمد باشکوه
استاد (استادان مشاور):
۱- دکتر حبیب ابراهیم پور
۲-
هیأت داوران:
۱- دکتر عظیم اصلانی
۲-
نماینده تحصیلات تکمیلی واحد: تاریخ و امضاء
معاون پژوهشی دانشگاه : تاریخ و امضاء

دانشگاه آزاد اسلامی
سازمان مرکزی
تعهد نامه اصالت رساله یا پایان نامه
اینجانب شیدا برجیان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته مدیریت اجرائی گرایش بازاریابی و صادرات در تاریخ از پایان نامه خود تحت عنوان : «بررسی تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین»
با کسب نمره ۱۹ با درجه عالی دفاع نموده ام بدینوسیله متعهد میشوم:

    1. این پایان نامه حاصل تحقیق و پژوهش انجام شده توسط اینجانب بوده و در مواردی که دستاوردهای علمی و پژوهشی دیگران (اعم از پایان نامه ، کتاب ، مقاله و …) استفاده نموده ام ، مطابق ضوابط و رویه موجود ، نام منابع مورد استفاده و سایر مشخصات آن درفهرست مربوطه ذکرو درج کرده ام
    1. این پایان نامه قبلا برای دریافت هیچ مدرک تحصیلی ( همسطح ، پایین تر یا بالاتر) در سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ارائه نشده است.
    1. چنانچه بعد از فراغت از تحصیل قصد استفاده و هر گونه بهره برداری اعم از چاپ کتاب ، ثبت اختراع و … از این پایان نامه داشته باشم از حوزه معاونت پژوهشی واحد مجوزهای لازم را اخذنمایم.
    1. چنانچه در هر مقطع زمانی خلاف موارد فوق ثابت شود ، عواقب ناشی از آن را می پذیرم و واحد دانشگاهی مجاز است با اینجانب مطابق ضوابط و مقررات رفتار نموده و در صورت ابطال مدرک تحصیلی ام هیچگونه ادعایی نخواهم داشت.

نام و نام خانوادگی: شیدا برجیان
تاریخ و امضا واثر انگشت…………………..
سپاسگزاری
خداوند منان را سپاسگذارم که به من توفیق، عنایت فرمود تا بتوانیم این تحقیق را با موفقیت به پایان برسانم و از اساتید محترم جناب آقای دکتر محمد باشکوه که با صبر و حوصله راهنمایم بودند و در حین تحقیق از فضائل اخلاقی و کمالات علمی ایشان بهره بردم و همچنین از ارشادات استاد گرامی جناب آقای دکتر حبیب ابراهیم پور که اینجانب را یاری نمودند کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
تقدیم به

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...