۳-۴-۱۹ . مصاحبه…………………………………………………………………………………………….۹۵۳- ۵ . برچسب‌گذاری…………………………………………………………………………………………………..۹۸۳-۶ . تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها………………………………………………………………………….۱۰۰۳-۶-۱ . توصیف……………………………………………………………………………………………۱۰۱۳-۶-۲٫ تحلیل………………………………………………………………………………………………..۱۰۱۳-۶-۳٫ تفسیر…………………………………………………………………………………………………۱۰۲۳-۶-۴ .یادآوری عاطفی…………………………………………………………………………………..۱۰۲۳-۷٫کیفیت (روایی و پایایی )……………………………………………………………………………………….۱۰۴۳-۸ . پایایی………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶۳-۹٫ تعمیم پذیری…………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
۳-۱۰٫ آسیب پذیری……………………………………………………………………………………………………۱۰۷
فصل چهارم: یافته‌های پژوهش…………………………………………………………………………………..۱۰۹۴-۱٫ اولین تصویر……………………………………………………………………………………………………..۱۱۰۴-۲٫ تصویری دیگر…………………………………………………………………………………………………..۱۱۱۴-۳٫ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱۴-۴٫انقلاب اسلامی ……………………………………………………………………………………………………۱۱۲۴-۴-۱٫گفتمان اسلامی سازی………………………………………………………………۱۱۷۴-۴-۲٫ترویج فرهنگ حجاب و عفاف………………………………………………….۱۲۱۴-۵٫جنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت……………………………………………………………………۱۲۲۴-۵-۱٫نسل سوخته…………………………………………………………………………….۱۲۳۴-۵-۲٫همکاری،تعاون،تربیت سیاسی،وطن دوستی………………………………… ۱۲۵۴-۵-۳٫پیوند مدرسه با اجتماع،مسئولیت پذیری دانش آموزان………………….۱۲۵۴-۵-۴٫آموزش و پرورش ،تحرک اجتماعی،نقش والدین و دانش آموزان……۱۲۶۴-۵-۵٫جابه جایی در نظام ارزش ها……………………………………………………..۱۲۸۴-۶٫گفتمان پاسخگویی و کارآیی……………………………………………………………………..۱۳۱۴-۶-۱٫ گفتمان پاسخگویی و کارآیی و تاثیر آن بر بعد آموزشی………………..۱۳۱۴-۶-۲٫گفتمان پاسخگویی و کارآیی و تاثیر آن بر بعد پرورشی:گسست ایدئولوژیک………………………………………………………………………………………..۱۳۸۴-۶-۳٫پیامد گفتمان پاسخگویی و کارآیی بر شکل گیری هویت معلم……….۱۴۰۴-۶-۳-۱٫گفتمان مدرنیته:آغاز شکل گیری هویت معلم به مثابه ماشین آموزش…………………………………………………………………………………..۱۴۱۴-۶-۳-۲٫پیامد گفتمان معلم به مثابه ماشین آموزش:انجماد معناشناختی،هویت منزوی و در حاشیه معلم ………………………………………………………۱۴۴۴-۶-۳-۳٫گفتمان امنیتی……………………………………………………………………….۱۴۸۴-۷٫تاثیر روابط بر شکل گیری هویت…………………………………………………۱۴۹۴-۷-۱٫خانواده :اولین نهاد تاثیرگذار بر شکل گیری هویت حرفه ای…………۱۵۰۴-۷-۲٫علاقه به معلمی………………………………………………………………………..۱۵۳۴-۸٫فرهنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت………………………………………………………………….۱۶۰۴-۸-۱٫نمای کلی از فرهنگ…………………………………………………………………۱۶۰۴-۸-۲٫برخی محصولات فرهنگی شناسنده(معرف ) فرهنگ……………………۱۶۲۴-۸-۳٫سبک زندگی……………………………………………………………………………۱۶۶۴-۸-۳-۱٫تقسیم ساعات شبانه روز……………………………………………۱۶۷۴-۸-۳-۲٫چادر و پوشش بسیار ساده معلمی………………………………۱۶۸۴-۸-۳-۳٫الگوی تغذیه و مدیریت بدن………………………………………۱۷۰۴-۸-۴٫جنسیت:جایگاه زنان در فرهنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت……۱۷۱۴-۸-۴-۱٫ازدواج تحمیلی………………………………………………………..۱۷۹۴-۹٫تحصیل در دانشگاه……………………………………………………………………………………….۱۸۱
۴-۹-۱٫ تاثیر برنامه درسی صریح برآماده شدن برای معلمی………………………۱۸۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۹-۲٫ تاثیر برنامه درسی پنهان دانشگاه بر شکل گیری هویت…………………۱۸۴
۴-۱۰٫پایان تحصیل در دانشگاه و اضطراب از ورود به مدرسه به عنوان معلم………………………۱۸۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...