۳-۲-فرایند تحقیق ۱۱۶

۳-۳ جامعه آماری ۱۱۷

۳-۴ حجم نمونه و روش نمونه گیری ۱۱۷

۳-۴-۱ حجم نمونه ۱۱۷

۳ -۴-۲ روش نمونه گیری ۱۱۷

۳-۵ ابزار جمع‌ آوری داده ها ۱۱۸

۳-۶ روایی و پایایی ابزار سنجش ۱۱۹

۳-۷ روش گردآوری داده ها ۱۲۰

۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۲۰

خلاصه ۱۲۱

فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)

مقدمه ۱۲۳

۴-۱ توصیف ویژگی‌های فردی آزمودنی‌ها(بررسی ویژگی های عمومی) ۱۲۳

۴-۱-۱ وضعیت جنسیت آزمودنی ها ۱۲۳

۴ -۱-۲ وضعیت تاهل آزمودنی ها ۱۲۴

۴-۱-۳ وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها ۱۲۵

۴ -۱-۴ وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها ۱۲۶

۴-۱-۵ توزیع فراوانی وضعیت سن آزمودنی ها ۱۲۷

۴-۲ وضعیت متغیرهای تحقیق ۱۲۸

۴-۲-۱ وضعیت متغیر سبک رهبری دانشی ۱۲۸

۴-۲-۲ وضعیت مؤلفه های متغیر سبک رهبری دانشی ۱۲۹

۴-۲-۲-۱ وضعیت مؤلفه گرایش یادگیری ۱۲۹

۴-۲-۲-۲وضعیت مؤلفه جو حمایتی یادگیری ۱۳۰

۴-۲-۲-۳ وضعیت مؤلفه حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی ۱۳۱

۴-۲-۳ نمره متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه های آن ۱۳۲

۴-۲-۴ بررسی توزیع متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه‌ های آن ۱۳۴

۴-۲-۵ وضعیت متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۳۵

۴-۲-۶ وضعیت مؤلفه های متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۳۶

۴-۲-۶-۱ وضعیت مؤلفه‌ تحلیل سازمانی ۱۳۶

۴-۲-۶-۲ وضعیت مؤلفه‌ بانک داده ۱۳۷

۴-۲-۶-۳ وضعیت مؤلفه‌ مدیریت اطلاعات ۱۳۸

۴-۲-۶-۴ وضعیت مؤلفه‌ دیدگاه سیستمی ۱۳۹

-۲-۷ نمره به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه‌ های آن ۱۴۰

۴-۲-۸ بررسی توزیع متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه‌ های آن ۱۴۳

۴-۳ بررسی فرضیه های تحقیق ۱۴۴

۴-۴ فرضیه های اصلی تحقیق ۱۴۵

۴-۴-۱ بین­ سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم­ اطلاعات منابع انسانی در دستگاه­های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد. ۱۴۵

۴-۴-۲ فرضیه های فرعی تحقیق ۱۴۶

۴ -۴-۲-۱ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۶

۴ -۴-۲-۲ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۸

۴-۴-۲-۳ بین حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۹

۴-۵ بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مشخصات فردی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان ۱۵۱

۴-۵-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی با حضور متغیر های تعدیل کننده ( سن،جنس،وضعیت،تاهل،میزان تحصیلات و سابقه کار) همبستگی وجود دارد ۱۵۱

-۶ آیا مؤلفه­ های سبک رهبری دانشی (گرایش یادگیری و حمایت از فرآیندهای یادگیری فردی و گروهی) می ­توانند میزان به کارگیری سیستم­ اطلاعات منابع انسانی در دستگاه­های اجرائی شهر کرمان را پیش ­بینی کنند. ۱۵۲

فصل پنجم (نتیجه گیری و بحث و پیشنهاد ها )

مقدمه ۱۵۵

۵-۱ توصیف متغیرهای دموگرافیک (سن ،جنس و …..) ۱۵۵

۵-۱-۱ نتایج حاصل از تحلیل های آمار توصیفی ۱۵۵

۵-۱-۲ توصیف متغیر سبک رهبری دانشی ۱۵۶

۵-۱-۲-۱ توصیف مؤلفه‌ گرایش یادگیری ۱۵۶

۵-۱-۲-۲ توصیف مؤلفه‌ جو حمایتی یادگیری ۱۵۶

۵-۱-۲-۳ توصیف مؤلفه‌ حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی ۱۵۶

۵-۱-۳ توصیف متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۵۶

۵-۱-۳-۱ توصیف مؤلفه‌ تحلیل سازمانی ۱۵۷

۵-۱-۳-۲ توصیف مؤلفه‌ بانک داده ۱۵۷

۵-۱-۳-۳ توصیف مؤلفه‌ مدیریت اطلاعات ۱۵۷

۵-۱-۳-۴ توصیف مؤلفه‌ دیدگاه سیستمی ۱۵۷

۵-۲ آمار استنباطی ۱۵۷

۵ -۲-۱ فرضیه‌های تحقیق ۱۵۸

۵-۲-۱-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸

۵-۲-۱-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸

۵-۲-۱-۳ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸

۵-۲-۱-۴ بین حمایت از فرایند های یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۹

۵-۳ بحث و نتیجه گیری ۱۵۹

۵-۳-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰

۵-۳-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰

۵-۳-۳ بین حمایت از فرایند های فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰

۵-۴ محدودیت های تحقیق ۱۶۱

۵-۵ پیشنهادات ۱۶۱

۵-۵-۱ پیشنهادات به تحقیقات آتی ۱۶۲

خلاصه فصل ۱۶۳

پیوست ها

پیوست الف: فهرست دستگاه های اجرائی شهرستان کرمان ۱۶۶

پیوست ب: پرسشنامه سنجش سبک رهبری دانشی و سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۶۹

پیوست ج : محاسبه روایی پرسشنامه سبک رهبری دانشی ۱۷۳

پیوست د: سنجش پایایی متغیرهای پژوهش ۱۷۹

منابع و ماخذ

منابع فارسی ۱۸۵

منابع انگلیسی ۱۹۳

چکیده لاتین ۱۹۷

فهرست جدول ها

جدول ۲-۱ تفاوت رهبری و مدیریت ۲۲

جدول ۲- ۲ تفاوت رهبر با مدیر ۲۲

جدول ۲- ۳ نمونه ای از جدول لیکرت درباره ویژگی های سازمان و عملکرد سیستم های مختلف مدیریت ۳۷

جدول۲-۴ رابطه شیوه رهبری و ترکیبات ساخت تکلیف و ظرفیت پیرو ۵۱

جدول ۲- ۵ مدل هنجاری رهبری ۵۲

جدول ۲- ۶ جانشین های رهبری ۵۶

جدول ۲- ۷ ویژگی عوده رهبران کاریزماتیک ۶۱

جدول ۳-۱ امتیازبندی سوالات سبک رهبری دانشی و مؤلفه‌ های آن ۱۱۸

جدول ۳-۲ امتیازبندی سوالات میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه‌ های آن ۱۱۹

جدول ۴-۱ توزیع فراوانی وضعیت جنسیتآزمودنی ها ۱۲۳

جدول ۴-۲ توزیع فراوانی وضعیت تاهل آزمودنی ها ۱۲۴

جدول ۴-۳ توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها ۱۲۵

جدول ۴-۴ توزیع فراوانی وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها ۱۲۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...