دانلود پایان نامه های آماده | – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۳-۲-فرایند تحقیق ۱۱۶
۳-۳ جامعه آماری ۱۱۷
۳-۴ حجم نمونه و روش نمونه گیری ۱۱۷
۳-۴-۱ حجم نمونه ۱۱۷
۳ -۴-۲ روش نمونه گیری ۱۱۷
۳-۵ ابزار جمع آوری داده ها ۱۱۸
۳-۶ روایی و پایایی ابزار سنجش ۱۱۹
۳-۷ روش گردآوری داده ها ۱۲۰
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۲۰
خلاصه ۱۲۱
فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)
مقدمه ۱۲۳
۴-۱ توصیف ویژگیهای فردی آزمودنیها(بررسی ویژگی های عمومی) ۱۲۳
۴-۱-۱ وضعیت جنسیت آزمودنی ها ۱۲۳
۴ -۱-۲ وضعیت تاهل آزمودنی ها ۱۲۴
۴-۱-۳ وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها ۱۲۵
۴ -۱-۴ وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها ۱۲۶
۴-۱-۵ توزیع فراوانی وضعیت سن آزمودنی ها ۱۲۷
۴-۲ وضعیت متغیرهای تحقیق ۱۲۸
۴-۲-۱ وضعیت متغیر سبک رهبری دانشی ۱۲۸
۴-۲-۲ وضعیت مؤلفه های متغیر سبک رهبری دانشی ۱۲۹
۴-۲-۲-۱ وضعیت مؤلفه گرایش یادگیری ۱۲۹
۴-۲-۲-۲وضعیت مؤلفه جو حمایتی یادگیری ۱۳۰
۴-۲-۲-۳ وضعیت مؤلفه حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی ۱۳۱
۴-۲-۳ نمره متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه های آن ۱۳۲
۴-۲-۴ بررسی توزیع متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه های آن ۱۳۴
۴-۲-۵ وضعیت متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۳۵
۴-۲-۶ وضعیت مؤلفه های متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۳۶
۴-۲-۶-۱ وضعیت مؤلفه تحلیل سازمانی ۱۳۶
۴-۲-۶-۲ وضعیت مؤلفه بانک داده ۱۳۷
۴-۲-۶-۳ وضعیت مؤلفه مدیریت اطلاعات ۱۳۸
۴-۲-۶-۴ وضعیت مؤلفه دیدگاه سیستمی ۱۳۹
-۲-۷ نمره به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه های آن ۱۴۰
۴-۲-۸ بررسی توزیع متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه های آن ۱۴۳
۴-۳ بررسی فرضیه های تحقیق ۱۴۴
۴-۴ فرضیه های اصلی تحقیق ۱۴۵
۴-۴-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاههای اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد. ۱۴۵
۴-۴-۲ فرضیه های فرعی تحقیق ۱۴۶
۴ -۴-۲-۱ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۶
۴ -۴-۲-۲ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۸
۴-۴-۲-۳ بین حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۹
۴-۵ بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مشخصات فردی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان ۱۵۱
۴-۵-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی با حضور متغیر های تعدیل کننده ( سن،جنس،وضعیت،تاهل،میزان تحصیلات و سابقه کار) همبستگی وجود دارد ۱۵۱
-۶ آیا مؤلفه های سبک رهبری دانشی (گرایش یادگیری و حمایت از فرآیندهای یادگیری فردی و گروهی) می توانند میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاههای اجرائی شهر کرمان را پیش بینی کنند. ۱۵۲
فصل پنجم (نتیجه گیری و بحث و پیشنهاد ها )
مقدمه ۱۵۵
۵-۱ توصیف متغیرهای دموگرافیک (سن ،جنس و …..) ۱۵۵
۵-۱-۱ نتایج حاصل از تحلیل های آمار توصیفی ۱۵۵
۵-۱-۲ توصیف متغیر سبک رهبری دانشی ۱۵۶
۵-۱-۲-۱ توصیف مؤلفه گرایش یادگیری ۱۵۶
۵-۱-۲-۲ توصیف مؤلفه جو حمایتی یادگیری ۱۵۶
۵-۱-۲-۳ توصیف مؤلفه حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی ۱۵۶
۵-۱-۳ توصیف متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۵۶
۵-۱-۳-۱ توصیف مؤلفه تحلیل سازمانی ۱۵۷
۵-۱-۳-۲ توصیف مؤلفه بانک داده ۱۵۷
۵-۱-۳-۳ توصیف مؤلفه مدیریت اطلاعات ۱۵۷
۵-۱-۳-۴ توصیف مؤلفه دیدگاه سیستمی ۱۵۷
۵-۲ آمار استنباطی ۱۵۷
۵ -۲-۱ فرضیههای تحقیق ۱۵۸
۵-۲-۱-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸
۵-۲-۱-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸
۵-۲-۱-۳ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸
۵-۲-۱-۴ بین حمایت از فرایند های یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۹
۵-۳ بحث و نتیجه گیری ۱۵۹
۵-۳-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰
۵-۳-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰
۵-۳-۳ بین حمایت از فرایند های فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰
۵-۴ محدودیت های تحقیق ۱۶۱
۵-۵ پیشنهادات ۱۶۱
۵-۵-۱ پیشنهادات به تحقیقات آتی ۱۶۲
خلاصه فصل ۱۶۳
پیوست ها
پیوست الف: فهرست دستگاه های اجرائی شهرستان کرمان ۱۶۶
پیوست ب: پرسشنامه سنجش سبک رهبری دانشی و سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۶۹
پیوست ج : محاسبه روایی پرسشنامه سبک رهبری دانشی ۱۷۳
پیوست د: سنجش پایایی متغیرهای پژوهش ۱۷۹
منابع و ماخذ
منابع فارسی ۱۸۵
منابع انگلیسی ۱۹۳
چکیده لاتین ۱۹۷
فهرست جدول ها
جدول ۲-۱ تفاوت رهبری و مدیریت ۲۲
جدول ۲- ۲ تفاوت رهبر با مدیر ۲۲
جدول ۲- ۳ نمونه ای از جدول لیکرت درباره ویژگی های سازمان و عملکرد سیستم های مختلف مدیریت ۳۷
جدول۲-۴ رابطه شیوه رهبری و ترکیبات ساخت تکلیف و ظرفیت پیرو ۵۱
جدول ۲- ۵ مدل هنجاری رهبری ۵۲
جدول ۲- ۶ جانشین های رهبری ۵۶
جدول ۲- ۷ ویژگی عوده رهبران کاریزماتیک ۶۱
جدول ۳-۱ امتیازبندی سوالات سبک رهبری دانشی و مؤلفه های آن ۱۱۸
جدول ۳-۲ امتیازبندی سوالات میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه های آن ۱۱۹
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی وضعیت جنسیتآزمودنی ها ۱۲۳
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی وضعیت تاهل آزمودنی ها ۱۲۴
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها ۱۲۵
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها ۱۲۶
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1401-09-26] [ 01:02:00 ق.ظ ]
|