جدول ‏۲‑۷طبقه‌بندی متغیرهای اثرگذار بر عملکرد صادراتی ۹۹
جدول ‏۳‑۱مقیاس پاسخگویی مورداستفاده در پرسشنامه ۱۱۰
جدول ‏۳‑۲مقیاس پاسخگویی مورداستفاده در پرسشنامه…………………………………………………………………۱۱۱
جدول ‏۳‑۳تخصیص سؤالات مربوط به متغیرهای تحقیق ۱۱۱
جدول ‏۳‑۴پارامترهای توصیفی و ضریب آلفای کرونباخ سؤالات پرسشنامه به تفکیک متغیرها ۱۱۴
جدول ‏۴‑۱تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر جنسیت ۱۲۱
جدول ‏۴‑۲تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر سن ۱۲۳
جدول ‏۴‑۳تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر تحصیلات ۱۲۴
جدول ‏۴‑۴تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر پست سازمانی ۱۲۵
جدول ‏۴‑۵تعداد و درصدپاسخ‏دهندگان بر اساس متغیر سابقه کار ۱۲۶
جدول ‏۴‑۶تعداد و درصد شرکت‏ها بر اساس سال تأسیس ۱۲۷
جدول ‏۴‑۷تعداد و درصد شرکت‏ها بر اساس متغیر سابقه صادرات ۱۲۸
جدول ‏۴‑۸تعداد و درصد شرکت‏ها بر اساس متغیر مقصد صادرات ۱۲۹
جدول ‏۴‑۹مقادیر شاخص‌های توصیف کمی متغیرهای تحقیق (۵۰=n) 130
جدول ‏۴‑۱۰فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر گرایش کارآفرینانه ۱۳۱
جدول ‏۴‑۱۱فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر تعهد عاطفی ۱۳۱
جدول ‏۴‑۱۲فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر تعهد مستمر ۱۳۲
جدول ‏۴‑۱۳فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر عملکرد نوآوری ۱۳۲
جدول ‏۴‑۱۴فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر ظرفیت جذب دانش ۱۳۳
جدول ‏۴‑۱۵فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیرقابلیت یادگیری سازمانی ۱۳۳
جدول ‏۴‑۱۶فراوانی پاسخ‏های سؤالات متغیر عملکرد صادرات ۱۳۴
جدول ‏۴‑۱۷خروجی آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای متغیرهای تحقیق ۱۳۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ‏۴‑۱۸ماتریس همبستگی (ضرایب همبستگی اسپیرمن) متغیرهای تحقیق ۱۳۶
جدول ‏۴‑۱۹نتایج مربوط به تحلیل‏های روایی و پایایی و تحلیل عامل تأییدی مدل تحقیق در نرم‏افزار PLS 139
جدول ‏۴‑۲۰مقادیر ضریب مسیر و آماره t فرضیه ‏های مرتبط با مسیرهای مدل تحقیق ۱۴۱
جدول ‏۴‑۲۱مقادیر شاخص‏های CV-Red و CV-Com برای متغیرهای مدل تحقیق ۱۴۴
جدول ‏۴‑۲۲نتایج آزمون میانگین جامعه برای متغیرهای نرمال تحقیق ۱۴۶
جدول ‏۴‑۲۳خروجی آزمون دوجمله‏ای برای متغیرهای غیر نرمال تحقیق ۱۴۸
فهرست شکل­ها
عنوان صفحه
شکل۱-۱ مدل مفهومی عملکرد صادرات مبتنی بر گرایش کارآفرینانه و تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹
شکل۲-۱ مدل شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذایی(حقیقی و همکاران،۱۳۸۷(……………………………………………………………………………………………………………………………………۳۷
شکل۲-۲ مدل تحقیق عملکرد صادراتی محمدیان و همکاران(۱۳۹۲(…………………………………………..۳۹
شکل۲-۳ مدل تحقیق عملکرد صادراتی دوموسوگلو و همکاران(۲۰۱۲)…………………………………………..۴۰
شکل۲-۴ مدل لئونیدو و همکاران در مورد عملکرد صادراتی(۲۰۰۲)………………………………………………..۴۱
شکل۲-۵ مدل تحقیق هاهتی و همکاران(۲۰۰۵)………………………………………………………………………………۴۳
شکل۲-۶ مدل عملکرد صادراتی (کاووسگیل و زو،۱۹۹۴)………………………………………………………………….۴۴
شکل۲-۷ مدل سه‌جزئی تعهد سازمانی (می­یر و همکاران،۱۹۹۱(…………………………………………………….۵۴
شکل۲-۸ شاخص‌های عملکرد نوآوری (جیمِنِز و همکاران،۲۰۰۸(…………………………………………………..۵۸
شکل۲-۹ مدل راهبرد رقابتی آنسف در توسعه محصول جدید(آنسف،۱۹۵۷)………………………………….۵۹
شکل۲-۱۰ مؤلفه‌های تعیین‌کننده ظرفیت جذب دانش(زهرا و جورج،۲۰۰۲(…………………………………۷۵
شکل۲-۱۱ مدل تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد صادرات ( کبیری و موکشاپاتی، ۲۰۱۳(………..۷۸
شکل۲-۱۲ مدل تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری سازمانی و عملکرد(وانگ، ۲۰۰۸(…………………۸۱
شکل۲-۱۳ مدل تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد صادرات (بلومر و همکاران، ۲۰۱۳(………………………..۸۵
شکل۲-۱۴ مدل تأثیر جوسازمانی بر نوآوری(محمد کاظمی و همکاران،۱۳۹۱(……………………………….۸۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...