۱۹۹۴

در موسسات مالی ، مشتریان بر اساس دو بعد اصلی کیفیت خدمات – عملکرد و سهولت تقسیم شوند. مطلوبیت و رضایت مشتری بستگی به نحوه ارائه خدمات دارد. از طرفی آشنایی با نیازهای بخش­های مختلف مشتریان و تخصیص درست منابع در جهت برطرف کردن نیازهای مشتریان در موسسات مالی امری ضروری می باشد.

بخش بندی منافع با بهره گرفتن از ابعاد کیفیت خدمات

McDougall , G .& Levesque, T.

۲

۲۰۱۰

زمانی که یک سری مشتری خاص که توسط تقسیم بندی هیبرید مشخص شدند ، شناسایی می شود، شناسایی دور نمای مورد انتظار مشتریان و هدف گذاری (هدف قرار دادن ) آنها با رسانه مناسب و ابزار ارتقایی مناسب آسان می­ شود.

تقسیم بندی چند جزئی کاربران بانکداری اینترنتی

Zuccaro , C. & Savard , M.

۳

۲۰۱۲

بانکداری اکترونیک دربرگیرنده یک مکانیسم محکم و جدید برای مشتریان است که هم بتوانند از طریق آن منابع مالی خود را اداره کنند و هم تحلیل های لازم را انجام داده و تصمیماتی در خصوص این منابع برای اینده خود اتخاذ نمایند .

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

سه دهه تحقیق روی وفق پذیری مشتری و کاربرد کانالهای بانکداری الکترونیک

Hoehle , H. , Scornavacca , E.,
Huff , S

۴

۲۰۱۰

طراحی وب سایت ، امنیت ، سرعت ، محتوای اطلاعات و خدمات پشتیبانی تاثیر معنی داری روی رضایت مشتریان دارد اما کاربری آسان تاثیر معنی داری روی رضایت مشتریان ندارد .

رضایت مشتری در بانکداری بر خط در کشور چین ( تاثیر تجربه کارکنان )

Yoon, C.

۵

۲۰۱۰

زمانی که یک خدمت جدید ( مثل موبایل بانکینگ) به مشتریان معرفی می­ شود ، ابتدا ممکن است در استفاده ازآن خدمت احساس ترس کنند ، اما وجود اعتماد ترس و پذیرش ریسک های موجود را کاهش می ­دهد .

تحقیق تجربی وفق پذیری با موبایل بانکینگ : تاثیر نوآوری و اعتماد دانش محور

Lin , H.

۶

۲۰۱۳

زمانی که سازمان تمایل دارد با مشتریان خود ارتباط دوستانه ای داشته باشد ، این ارتباط تاثیر مثبت و معنی­ داری روی رضایت داشته که خود منجر به وفاداری مشتری می­ شود .

آیا ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان می ­تواند موجبات رضایت ­مندی و وفاداری آنان را فراهم آورد ؟

Jung, H. & YoonH .

۷

۱۹۹۶

مهارتهای حل مساله ، رسیدگی موثر و کارآمد به شکایات مشتری ، کارآمدی در حل مسایل و سرعت در پیدا کردن و اصلاح ایرادات ، موجبات رضایت مشتری را فراهم می ­آورد .

معیار های رضایت مشتری در بانکداری خرد

Levesque, T. & McDougall, G.H.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...