مطابق با جدول (۱۵-۴)؛ سطح معنی­داری بین متغیر تعرفه و رضایت مشتری در بازار gsm برابر (۳۰/۴) می­باشد که بزرگتر از مقدار (۹۶/۱) است و نشان­دهنده این است که ارتباط میان تعرفه و رضایت مشتری در سطح اطمینان (۹۵%) معنی­دار است. همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر برابر (۳۵/۰) است و میزان اثرگذاری متغیر تعرفه بر رضایت را نشان می­دهد. بنابراین فرضیه دوم پژوهش تایید می­ شود. همچنین با مقایسه ضرایب مسیر مشخص است که، کیفیت خدمات از لحاظ میزان تاثیرگذاری بر رضایت مشتریان در رتبه سوم قرار دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه سوم: بین توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm رابطه وجود دارد.
نتایج خروجی معادلات مدل مفهومی برای رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm در زیر داده شده است.
جدول ۱۶-۴٫ خروجی رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری

مسیر
ضریب مسیر (β)
عدد معنی­داری
(t-value)
از متغیر
به متغیر
توجه به مشتری

رضایت مشتری

۳۲/۰
۵۸/۳

مطابق با جدول (۱۶-۴)؛ سطح معنی­داری بین متغیر توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm برابر (۵۸/۳) می­باشد که بزرگتر از مقدار (۹۶/۱) است و نشان­دهنده این است که ارتباط میان توجه به مشتری و رضایت مشتری در سطح اطمینان (۹۵%) معنی­دار است. همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر برابر (۳۲/۰) است و میزان اثرگذاری متغیر توجه به مشتری بر رضایت را نشان می­دهد. بنابراین فرضیه سوم پژوهش تایید می­ شود. همچنین با مقایسه ضرایب مسیر مشخص است که، توجه به مشتری از لحاظ میزان تاثیرگذاری بر رضایت مشتریان در رتبه چهارم قرار دارد.
فرضیه چهارم: بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری در بازار gsm رابطه وجود دارد.
نتایج خروجی معادلات مدل مفهومی برای رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری در بازار gsm در زیر داده شده است.
جدول ۱۷-۴٫ خروجی رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری

مسیر
ضریب مسیر (β)
عدد معنی­داری
(t-value)
از متغیر
به متغیر
تصویر ذهنی از شرکت

رضایت مشتری

۴۶/۰
۱۸/۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...