2 ـ انجام تحقیقی مشابه با افزون ابعاد دیگر کیفیت خدمات جهت ارزیابی کیفیت خدمات سیستم موبایل بانک پیشنهاد می شود.
3 ـ انجام تحقیقی مشابه با بهره گرفتن از مدل های دیگر ارزیابی خدمات الکترونیک جهت ارزیابی کیفیت خدمات سیستم موبایل بانک پیشنهاد می گردد.
4 ـ با توجه به نقش متغیرهای شخصی بر میزان رضایت از کیفیت خدمات سیستم موبایل بانک ، تحقیقی پیرامون بررسی چگونگی تأثیر متغیرهای شخصی در رضایت مشتریان از بانکداری همراه پیشنهاد می گردد.
5 ـ با توجه به اینکه در پژوهش حاضر کیفیت خدمات سیستم موبایل بانک . از دیدگاه مشتریان ارزیابی شده است . ارزیابی شده است .انجام تحقیقی مشابه تحقیق حاضر اما از دیدگاه سایر ذینفعان به طور مثال کارکنان بانک پیشنهاد می گردد.
6 ـ انجام تحقیقی پیرامون نقش زیرساخت های قانونی ، فرهنگی و اجتماعی کیفیت خدمات بانکداری همراه پیشنهاد می گردد . زیرا این عوامل می توانند بر کیفیت خدمات سیستم موبایل بانک تاثیر گذار باشند و در تحقیق حاضر به این عوامل اشاره نشده است .
7 ـ با توجه به اینکه پرسشنامه این تحقیق برای توصیف بعضی از ابعاد سوالات محدودی را شامل می باشد انجام تحقیقی مشابه که به بررسی جزئیات بیشتری از خدمات بانکداری همراه با بهره گرفتن از پرسشنامه ای که سوالات بیشتری برای توصیف هریک از ابعاد در نظر داشته باشد ، پیشنهاد می گردد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

8 ـ با توجه به اینکه پژوهش حاضر در بانک صادرات انجام گرفته است . انجام تحقیقی مشابه که در آن به بررسی تطبیقی ارزیابی کیفیت سیستم موبایل در بانک های خصوصی و دولتی کشور پرداخته شود ، پیشنهاد می گردد.
منابع و ماخذ
الف- منابع فارسی
1- احمد زاده فرد شیرازی، هادی . 1388.شناخت عوامل موثر بر پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه از سوی مشتریان بانک پارسیان شعب تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد . موسسه عالی بانکداری ایران.
2- اشعی ، محمد صادق و سعید شیخانی . 1377. کارتهای بانکی و چگونگی کاربردآنها در جمهوری اسلامی ایران . موسسه تحقیقاتپولی و بانکی.
3- اعرابی . محمد و شهرام اسفندیاری . 1382. تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات . فلنامه مدیریت صنعتی. شماره 2
4- افخمی . احمد. 1388. تاثیر ابعادکیفیت وب سایت بر رضایت مشتریان در تجارت الکترونیک فروش مستقیم –به – مشتری ( مورد مطالعه : بیمه اینترنتی بیمه ایران و بیمه ملت ) پایان نامه دانشگاه علامه طباطبائی.
5- پور پرتوی . میر طاهری . 1382 . نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه بانکداری . نشریه تازه های اقتصاد شماره 101.
6- ترابی . مصطفی . 1387 . عوامل موثر بر به کارگیری خدمات الکترونیک موبایل بانک وسط مشتریان بانک تجارت . پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور شیراز.
7-حسن زاده . علی . 1381. بانکداری از طریق موبایل . تازه های اقتصاد . بهمن. شماره 18
8- حسنی . فرنود . سلطانی . سهیلا و فرشته ضرابیه. 1387. مدیرت بانکداری الکترونیکی . تهران . انتشارت سبزان.
9- خاکی . غلامرضا. 1386. روش تحقیق با رویکردی به پایان نویسی . تهران. نشر بازتاب
10- خورشیدی . عباس و حمید رضا قریشی . 1386. راهنمای تدوین رساله و پایان نامه تحصیلی راز نظریه تا عمل ) تهران . نشر بسطرون.
11- دانایی فرد حسن . مهدی . الوانی و عادل . آذر . 1388. روش شناسایی پژوهش کمی در مدیریت : رویکردی جامع . تهران . انتشارات صفار . اشرافی . چاپ دوم.
12- دلاور . علی 1388. مبانی نظری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران . تهران انتشارات مرکز آموزش مدیریت صنعتی ایران.
13- سرمد . زهره الهه . حجازی و عباس . بازرگان . 1387. روش های تحقیق در علوم رفتاری . تهران نشر آگاه.
14- سعید نیا. حمید رضا ” بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با بهره گرفتن از مدل پنچ بعدی serv Qual” و مجله مدیریت بازاریابی دو فصلنامه . سال سوم پیش شماره ***** بهار و تابستان1387.
15- سید جوادین . سید رضا و مسعود کلیماسی. 1384. مدیریت کیفیت خدمات . تهران . نشر نگاه دانش.
16- صادقی . تورج . میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران . مجله مدیریت بازاریابی . دو فصلنامه. سال سوم. پیش شماره چهار. بهار و تابستان 1387.
17- عباسی نژاد . حسین و مینا مهرنوش. 1385. بانکداری الکترونیکی . تهران . سازمان مطالعه و تدوین کتب علون انسانی دانشگاهها ( سمت).
18- علیزاده . ثانی . محسن . 1382. اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات سیبای بانک ملی . پایان نامه کارشناسی ارشد . دانشگاه علامه طباطبایی.
19- فخر طاولی. ک . 1377. مشتری مهمترین دلمشغولی شرکت ها. نشریه ترجمان اقتصادی . سال اول . شماره 23.
20- کهزادی . نوروز . عشرت . عدالت . محمد علی . دهقان دهنوی 1384. تجارت و بانکداری موبایلی در جهان و ایران . مجموعه مقالات سومین همایش ملی تجاری الکترونیکی .
21- کهزادی . نوروز . 1382. بانکداری الکترونیک در ایران و جهان . مجموعه مقالات اولین همایش ملی تجارت الکترونیک . تهران.
کی .هو . ساموئل . 1379. مدیریت کیفیت جامع TQMنگرش منسجم . ترجمه حسین زاده. تهران . نشر دانشگاه . چاپ اول.
22- محمدی . ولی اله. 1377. بانکداری . بانک و عملیات بانکی . تهران.
23- مسگرها. بهمن 1385 مروری دوباره بر کاربردهای بانکی تلفن همراه . ماهانه آموزشی جهانی شهرهای الکترونیکی و اینترنتی جزیره کیش . 13-1 اردیبهشت ماه 1380.
24- نعمتیان . حمیر رضا شکاف های کیفیت در خدمات بانکی . ماهنامه تدبیر. شماره 142. اسفند ماه 1382.
25- نیلوفری . معصومه 1388 . سنجش کیفیت خدمات بر خط ارائه شده از طریق وب سایت بانکها بر اساس ادراک

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...