• مشتری مداری و ایجاد فرهنگ حمایت گر.
  • اول یا دوم بودن در بازارهای در حال فعالیت.
  • کارفرمای برتر در بازارهای درحال فعالیت.

هر اپراتور مانند ایرانسل باید حوزه های تمرکز گروه MTN را حمایت کند مانند کمترین هزینه های عملیاتی ، افزایش سطح کیفیت زندگی در ایران، رشد و بازگشت پیوسته سرمایه سهامداران، مشتری مداری،تبدیل به یکی از سه برند معروف، کسب عمده سهم از بازار و کارفرمای برتر. در نتیجه چشم انداز شرکت ایرانسل به این صورت است.
تامین کننده مقدم در خدمات ارتباطی مبتکرانه در ایران” و “ارائه خدمات دیجیتالی نوین به مشترکین
۱-۱۷-۱-۴ ماموریت
ماموریت شرکت شامل موارد زیر می باشد.

  • پیشرو در تکنولوژی و مشتری مداری
  • توسعه زیرساخت‌های پایدار و پیشرفته مبتنی بر فناوری های نوین شبکه تلفن همراه در سطح کشور توسعه بستر ارتباطی پر سرعت آی ‌سیم مبتنی بر فناوری نوین در سطح کشور
  • ارائه بهترین کیفیت محصول و سرویس
  • ارائه مناسب‌ترین خدمات با به‌صرفه‌ترین قیمت و تمرکز زدایی در خدمت رسانی
  • افزایش کیفیت شبکه بصورت مستمر، جهت دار و هوشمند
  • گسترش و افزایش ظرفیت شبکه و به‌روزرسانی
  • حرکت به سمت اپراتور پیشرو و نوآور در سطح منطقه
  • حداکثر استفاده از توان داخلی و ایفای نقش مولد در ارتقای دانش و تکنولوژی کشور
    • ایجاد زیرساخت های مناسب و مورد نیاز برای پیاده سازی انواع خدمات دیتای همراه
    • (( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

  • فراهم ساختن بستر مدیریت خدمات به وسیله مشتری
  • توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کارکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا (Irancell.ir)

۱-۱۷-۱-۵ اهداف استراتژیک
اهداف استراتژیک شرکت MTN ایرانسل با توجه به اهداف استراتژیک گروه MTN برای سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ براین اساس است:
جدول ۱-۱ اهداف استراتژیک شرکت

اهداف استراتژیک MTN ایرانسل
اهداف استراتژیک گروه MTN

۱
نفوذ در بازار به منظور رهبریت شبکه مخابراتی ایران به واسطه افزایش تعداد مشترکین، ارائه محصولات و خدمات درآمد زا
رشد بالاتر درآمد هر سال، درآمد و رهبری بازار

۲
مدیریت ذینفعان به منظور کسب سودآوری
کارآمدی هزینه ها و رشد درآمد

۳
اولین تامین کننده پوشش و خدمات برای مشتریان
رهبری بازار

۴
معرفی محصولات و ارائه خدمات مبتکرانه و هدفمند که نیازهای مشتریان هدف گذاری شده را برآورده می کند.
مدیریت ریزش و رهبری بازار

۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...