Bird Parker Agar، Lot Number: 1.05406.0500، Expire Date: 2016/08/29، (Merk)

کیت‌های مصرفی

تتراسایکلین

این کیت دارای یک پلیت است که دارای ۱۲ردیف و ۸خانه است که با یک انتی بادی تتراسایکلین کد شده است.horseradish peroxidase lable tetracycline به عنوان کونژوگه و استاندارد تتراسایکلین نیز به خانه های نیز کد شده است. تتراسایکلین وکونژوگه باهم بر سر اتصال به گیرنده های تتراساکلین رقا بت دارند.بعد از ۱ساعت انکوباسیون تمام عواملی که اتصال پیدا کردند توسط بافر شستشو می شوند.
اتصال کونژوگه با افزودن سوبسترا افزایش می یابد و باعث رنگی شدن کونژوگه می‌شود.واکنش سوبسترا و کونژوگه با اضافه کردن محلول سوبسترا که محلولی از سولفوریک اسید است متوقف میشود. شدت رنگ تولید شده د رطول موج ۴۵۰ نانومتر خوانده می‌شود .مقدار عدد مورد نظر بدست امده با مقدار رنگ تولید شده نسبت عکس دارد.دقت اندازه گیری این کیت برای شیر ۰٫۴ng/ml وبرای گوشت ۲٫۹ng/ml وبرای تخم مرغ ۴٫۰ng/ml است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

نحوه نگهداری :
۱-کیت باید در یک محل تاریک در دمای c°۸ تا c°۲ تا نگهداری شود.
۲-بعد از گذشتن تاریخ انقضاء دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد چون کیفیت آن پایین می‌آید و باعث مخدوش شدن آزمون می‌گردد.
۳-رقیق سازی محلول‌ها باید قبل از مصرف ا نجام شود. البته ابتدا باید تمامی مواد به دمای محیط برسد.
۴-بعد از رقیق کردن کونژوگه می­توان آن را تا زمان ا نقضا در دمای ۲۰- درجه سانتیگراد نگهداری کرد. سوبسترا را تا زمان انقضای کیت در دمای c°۸ تا c°۲ می‌توان نگهداری کرد.بعد از ساختن رقت های مختلف از استاندارد ۲ng/ml می توان ان را تا پایان انقضا در ۲۰-درجه سانتیگراد نگهداری کرد.
۵-از هر تماس نوری با محول سوبسترا باید جلوگیری کرد. اگر رنگ محلول سوبسترا قبل از اضافه کردن آن به خانه‌ها آبی باشد ویا واکنش رنگی Zero stardard (Bmax) در طول موج ۴۵۰mm کمتر از ۰٫۸ باشد نشان دهنده بی کیفیت بودن محلول‌ها می‌باشد.
Tetracycline Fast ELISA، Code: 5091TC، Expire Date:2013/05، (EuroProxima)
Microtiter Plate، Lot Number: NN6063، ٍExpire Date: 2013/06
Conjugate، Lot Number: NN5725، Expire Date: 2013/06
Standards 2 ng/ml، Lot Number: NN572 Expire date:2013/05
MTC buffer، Lot Number: NN6138، Expire Date: 2013/05
Dilution buffer، Lot Number: NN5793، Expire Date: 2014/06
Rinsing buffer، Lot Number: NN5903، Expire Date: 2014/07
TMB substrate، Lot Number: NN6515، Expire Date: 2014/07
Stop Solution، Lot Number: NN5969، Expire Date: 2014/07

کلرامفنیکل

کیت الایزای اندازه‌گیری کلرامفنیکل دارای یک پلیت با ۱۲ ردیف که هر کدام ۸ خانه است که کف هر خانه بایک انتی بادی LgG کد شده است همراه با آنتی بادی اختصاص برای کلرامفنیکل است. کونژوگه و استانداردها و نمونه مورد آزمایش به خانه هایی که آنتی بادی کف آنها کد شده اضافه می‌گردد و بین هر مرحله انکوبه می‌شوند. آنتی بادی اختصاصی به صورت بی‌حرکت کف خانه‌ها ثابت شده‌اند. آنزیم کونژوگه و کلرامفنیکل آزاد که در استانداردها و نمونه ها وجود دارد بر سر جایگاههای اتصال آنتی بادی رقابت می‌کنند. بعد از ۳۰ دقیقه انکوباسیون تمام موادی که اتصال پیدا نکرده‌اند. توسط بافر شوینده شسته می‌شوند. کونژوگه توسط محلول سوبسترا نشان داده می‌شود. کونژوگه به سوبسترا متصل شده و باعث می‌شود که کونژوگه رنگ بگیرد.
واکنش سوبسترا توسط محلول stop که شامل سولفوریک اسید متوقف می‌شود. این رنگ در طول موج ۴۵۰mm خوانده می‌شود. دقت اندازه‌گیری این کیت در نمونه شیرد ۰٫۲ ng/ml، در نمونه تخم مرغ ۰٫۰۲ ng/ml و در نمونه گوشت ۰٫۰۲ ng/ml می‌باشد.مقدار رنگ تولید با عدد به دست امده نسبت عکس دارند.
نحوه نگهداری :
۱-کیت باید در یک محل تاریک در دمای c°۸ تا c°۲ تا نگهداری شود.
۲-بعد از گذشتن تاریخ انقضاء دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد چون کیفیت آن پایین می‌آید و باعث مخدوش شدن آزمون می‌گردد.
۳-رقیق سازی محلول‌ها باید قبل از مصرف انجام شود. البته ابتدا باید تمامی مواد به دما برسد.
۴-بعد از رقیق سازی آنتی بادی لیوفیلیزه می‌توان به مدت ۶ ماه آن را دمای c°۸ تا c°۲ نگهداری کرد. کونژگه نیز بعد از رقیق سازی به مدت ۲ ماه در دمای c°۸ تا c°۲ قابل نگهداری است. همچنین می‌توان از این محلول رقت‌هایی تهیه کرد که این رقت‌ها را به مدت ۱ سال در c°۲۰ – می‌توان نگهداری کرد. سوبسترا و محلول های استاندارد را تا زمان انقضای کیت در دمای c°۸ تا c°۲ می‌توان نگهداری کرد.
۵-از هر تماس فری با محول سوبسترا باید جلوگیری کرد. اگر رنگ محلول سوبسترا قبل از اضافه کردن آن به خانه‌ها آبی باشد و یا واکنش رنگی Zero stardard (Bmax) در طول موج ۴۵۰mm کمتر از ۰٫۸ باشد نشان دهنده بی کیفیت بودن محلول‌ها می‌باشد.
Chloramphenicol Fast ELISA، Code: 5091CAPF، Expire Date: 2013/05، (EuroProxima)
MicroTiter Plate، NN5817 Lot Number:، Expire Date: 2013/12
Conjugate، Lot Number: NN6574، Expire Date: 2013/12
Standards 0.04,0.1,0.2,0.4,1,4 ng/ml،Expire Date:2014/06
Standard 100 ng/ml، ۱۲/۲۰۱۳ Expire Date:
Antibody، Lot Number: NN6577، Expire Date: 2014/06
Dilution buffer، Lot Number: NN5864، Expire Date: 2014/06
Reconstitution buffer، Lot Number: NN5865، Expire Date: 2014/06
Rinsing buffer، Lot Number: NN5903، Expire Date: 2013/07
TMB substrate، Lot Number: NN5991، Expire Date: 2014/11
Stop solution، Lot Number: NN5998، Expire Date: 2014/07

پنی‌سیلین

این کیت (Explorer 2.0) بر پایه بازداری رشد میکروارگانیسم‌ها پایه‌گذاری شده است. کیت از لوله‌های منفرد تشکیل شده است که هر لوله شامل محیط کشت همراه با اسپور باکتری ترموفیلیک ژئوباسیلوس و یک اندیکاتور PH است.
در مرحله انکوباسیون در ۶۵ درجه سانتیگراد اسپور شروع به رشد کرده و سلول‌ها اسید تولید می‌کنند و PH محیط را تغییر می‌دهند. تغیرات PH باعث تغییر رنگ محیط از آبی / بفنش به زرد می‌شود. وقتی دارای غلظت بالایی از باز دارنده بنابراین حد تشخیص کیت پایین آمده و هیچ‌گونه رنگی تغییر نمی‌کند. اجزای کیت باید در دمای ۱۶ تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد نگهداری شوند و از برخورد مستقیم نور به آنها ممانعت شود. نیمه عمر کیت تولید شده حدود ۹ ماه می‌باشد.کمترین مقداری که این کیت می‌تواند تشخیص دهد۲۰ppb > است.

تجهیزات مورد استفاده

Shaker
سانتریفیوژ (۲۰۰۰ˣg)
Sampler 1000, 100 µl
تویوپ ۵۰ ml و ۵ ml
پمپ خلا
Elisa reader
دستگاه HPLC
فاز متحرک: ۱۰ml استات آمونیوم ۱% اسید استیک و ۹۵ml متانول و ۵ml آب مخلوط می کنیم و صاف می کنیم.
ستون C18

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...