خود ارزیابی

– تکالیف در طی دروس الکترونیکی به من کمک می کند تا محتوای سرفص ها را بهتر درک کنم.
– پاسخ آموزش دهنده به سؤلات مربوط به تکالیف به من کمک می کند که اشتباهات و نقطه ضعف های خودم را درک کنم.
– امتحان مرا قادر می سازد از سطح پیشرفت خودم آگاه باشم و نقطه ضعف های خودم را شناسایی کنم.

انجمن آموزش الکترونیکی

– سیستم آموزش الکترنیکی تعامل با همکارانم را برای من از طریق ایمیل و حضور در انجمن، آسان و راحت می کند.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

– سیستم الکترونیکی به من این احساس را می دهد که بخشی از یک اجتماع هستم و می توانم اهدافم را با دیگر اعضا در میان بگذارم.
– من در طی دروس الکترونیکی نقطه نظر ها و ایده هایم را با همکارانم و با آموزش دهنده در میان گذاشته ام.

شخصی سازی

– سیستم مرا قادر می سازد تا آن قسمت از فرایند را که با سبک و نیازهایم مطابق است، انتخاب کنم.
– سیستم مرا قادر می سازد تا نحوه ی آموزشی را که مطابق با سبک و نیازهایم است، انتخاب کنم.
– سیتم مرا قادر می سازد تا مواردی را که واقعه به آنها علاقه دارم و اطلاعات عمیقی در رابطه با آنها دارم، تمرکز کنم.
– سیستم به من کمک می کند تا فرایند آموزش را شخصی سازی کنم و مطابق با توانایی ها و نیازهایم ، آن را تنظیم کنم.

رفتار آتی

– من مفاهیم و اصول مهمی در رابطه با این دروس الکترونیکی، یادگرفته ام.
– من فناوری ها و روش های زیادی را در رابطه با سرفصل های این دروس الکترونیکی، یادگرفته ام.
– من در این دروس توانایی بکارگیری دانشم را به طور عملی، فرا گرفته ام.
– من در این دروس توانایی تحلیل مسائل پیچیده را فرا گرفته ام.
– من در این دروس توانایی بکارگیری در هم آمیختن دانشم را از حقایق، ایده ها و داده ها را فرا گرفته ام.

استفاده و بکار بردن

— من وقت زیادی به مطالعه ی محتوای دروس الکترونیکی، اختصاص داده ام.
– من به شدت از ابزارهایی که باعث ارتباط و تعامل برقرار کردن با معلم و همکاران شود، استفاده می کنم.
– من وقت زیادی را به انجام تکالیف و شرکت کردن در امتحانات سیستم آموزشی، اختصاص داده ام.

تمایل به استفاده

– من مطالب سیتم آموزش الکترونیکی را به هرکسی که میشناسم و به این مطالب علاقه داشته باشه، پیشنهاد می کنم.
– من به شرکت کردن در دیگر درس های سیستم آموزش الکترونیکی که به وسیله ی موسسات مشابه ارائه شود، علاقه نشان می دهم.

در آزمونهای همبستگی از فرمولهای زیر استفاده شد.
Pearson product-moment correlation = r = Σ (xy) / sqrt [(Σ x2) * (Σ y2)
Linear correlation (sample data) = r = * Σ {[(xi – x) / sx] * [(yi – y) / sy}]
Linear correlation (population data) = ρ = [۱ / N] * Σ {[(Xi – μX) / σx] * [(Yi – μY) / σy].
جهت تبیین مدل نهایی پژوهش از رگرسیون خطی ساده و فرمولهای آن استفاده شده است .
Simple linear regression line: ŷ = b0 + b1x
Regression coefficient = b1 = Σ [(xi – x) (yi – y)] / Σ [(xi – x) 2]
Regression slope intercept = b0 = y – b1 * x
Regression coefficient = b1 = r * (sy / sx)
Standard error of regression slope = sb1 = sqrt [Σ (yi – ŷi) 2 / (n – 2)] / sqrt [Σ (xi – x)2]
۳-۸ ملاحظات اخلاقی
جهت رعایت اصول اخلاقی در پژوهش توجه به نکاتی نظیر توجیه پاسخگویان و کسب رضایت آگاهانه برای شرکت در پژوهش، رعایت بی طرفی، استفاده از جدیدترین منابع اطلاعاتی و علمی، رعایت صداقت هنگام تجزیه و تحلیل داده ها و عدم تحریف دستاوردها در جهت هم سویی با خواسته های پژوهشگر، محرمانه نگهداشتن اطلاعات حاصل از پرسش نامه ها و دقت در نگهداری آن ها به طور محرمانه، مد نظر قرار گرفت.
۳-۹ معیارهای قابل قبول

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...