۴-۳- آزمون فرضیات تحقیق ۹۷
۴-۳-۱- آزمون تی یک نمونه ۹۷
۴-۳-۲- آزمون فرضیات تحقیق ۹۸
۴-۳-۲-۱- آزمون فرضیه اصلی ۹۸
۴-۳-۲-۲- آزمون فرضیه فرعی اول ۹۹
۴-۳-۲-۳- آزمون فرضیه فرعی دوم ۱۰۰
۴-۳-۲-۴- آزمون فرضیه فرعی سوم ۱۰۱
۴-۳-۲-۵- آزمون فرضیه فرعی چهارم ۱۰۲
۴-۳-۲-۶- آزمون فرضیه فرعی پنجم ۱۰۳
۴-۳-۲-۷- آزمون فرضیه فرعی ششم ۱۰۴
۴-۳-۳- آزمون رگرسیون بین کیفیت خدمات وب گاه و اعتماد مشتریان ۱۰۵
۴-۳-۴- آزمون رتبه‌بندی ابعاد کیفیت خدمات وب سایت ۱۰۷
فصل پنجم
نتیجه‌گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه ۱۰۹
۵-۲- نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق ۱۰۹
۵-۲-۱- نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی: ۱۰۹
۵-۲-۲- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول: ۱۱۰
۵-۲-۳- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم: ۱۱۰
۵-۲-۴- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم: ۱۱۱
۵-۲-۵- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم: ۱۱۱
۵-۲-۶- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی پنجم: ۱۱۱
۵-۲-۷- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی ششم: ۱۱۲
۵-۳- پیشنهادات تحقیق ۱۱۳
۵-۳-۱- پیشنهادات کاربردی ۱۱۳
۵-۳-۲- پیشنهاداتی برای محققین آینده ۱۱۴

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

منابع و ماخذ ۱۱۶
منابع فارسی ۱۱۶
منابع لاتین ۱۱۸
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی ردهی سنی پاسخگویان ۹۳
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان ۹۴
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخگویان ۹۵
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی براساس استفاده یکساله از خدمات وب گاه ۹۶
جدول ۴-۵: نتایج حاصل از آزمون t برای مولفه های سنجش کیفیت خدمات وب گاه ۹۷
جدول ۴-۶: نتایج حاصل از آزمون t برای اعتماد مشتریان مشتریان وب گاه ۹۸
جدول ۴-۷: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون کیفیت خدمات و اعتماد مشتریان ۹۹
جدول ۴-۸: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی اول ۱۰۰
جدول ۴-۹: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی دوم ۱۰۱
جدول ۴-۱۰: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی سوم ۱۰۲
جدول ۴-۱۱: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی چهارم ۱۰۳
جدول ۴-۱۵: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی پنجم ۱۰۳
جدول ۴-۱۳: نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه‌ی پنجم ۱۰۴
جدول ۴-۱۴: نتایج حاصل از آزمون همبستگی بین اعتماد مشتریان ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه ۱۰۵
جدول ۴-۱۵: جدول آنالیز واریانس رگرسیونی مربوط به اعتماد مشتریان ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه ۱۰۶
جدول ۴-۱۶: مدل رگرسیون چندمتغیره برای مولفه های اعتماد مشتریان ومولفههای کیفیت خدمات وب گاه ۱۰۶
جدول۴-۱۷: نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه‌بندی متغیرهای کیفیت خدمات وب سایت ۱۰۷
فهرست اشکال
عنوان صفحه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...