دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم‌اجتماعی
بررسی رابطه بین شیوه های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در شرکت برق منطقه ای فارس
ارائه شده برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی (گرایش تولید)

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

به کوشش:
محمد حسین توسلی دولت آبادی

استاد راهنما:
جناب آقای دکتر عبدالرضا نداف

بسم الله
چکـیده:
بررسی رابطه بین شیوه های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در شرکت برق منطقه ای فارس
به کوشش:
محمد حسین توسلی
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین بهترین شیوه های مدیریت منابع انسانی(در قالب ۷ شیوه پفر که عبارتند از : امنیت استخدامی، استخدام گزینشی، تیم های خودگردان، پرداخت مبتنی بر عملکرد ، آموزش گسترده ،کاهش در تفاوت مقام و موقعیت، تسهیم اطلاعات ) بر عملکرد سازمان صورت پذیرفته است.پژوهش در یکی از شرکت های تابعه برق منطقه ای فارس انجام شده است. برای اندازه گیری متغیر های پژوهش از پرشسنامه احمد و شرودر(۲۰۰۳) استفاده شده است. پرسشنامه بین ۱۵۰ نفر از متخصصان و کارشناسان جامعه مورد مطالعه توزیع گردید، که ۱۱۰ پرسشنامه به پژوهشگر عودت داده شد.تجزیه و تحلیل داده ها با AMOS 21 و SPSS 21 انجام پذیرفته است . نتایج بیانگر آن است که ابعاد شیوه های مدیریت منابع انسانی به جز امنیت استخدامی هیچگونه رابطه ای با عملکرد سازمانی ندارند.تجزیه و تحلیل مدل معادلات ساختاری از آن حکایت دارد که ابعاد شیوه های مدیریت منابع انسانی تا حدودی توانسته اند تغییرات حمایت ادارک شده سازمانی را پیش بینی نمایند اما حمایت ادراک شده سازمانی رابطه معنی داری با ابعاد عملکرد سازمانی نداشته است.
کلید واژه ها:
عملکرد سازمانی؛ بهترین شیوه های مدیریت منابع انسانی، حمایت ادراک شده سازمانی ،تعهد سازمانی
سپاسگزاری:
بدون تردید، توفیق در انجام این رساله بدون رهنمودهای عالمانه جناب آقای دکتر نداف، استاد راهنمای اینجانب میسّر نبود. نکته­سنجی­ها، حساسیت­ها و تبحر ایشان از آغاز تا پایان کار، منجر به خلق این اثر شد. مفاهیم و نکات مهمی که گاه در خلال کار، مغفول می­ماند با تذکرات و راهنمایی­های ارزنده جناب آقایان دکتر محمدی و دکتر عباسی منجر به غنای کار می­شد. در این­جا بر خود فرض می­دانم از هر سه استاد یاد شده، سپاس به­جای آورده و توفیق آنان را از خداوند یگانه خواستار شوم.
بایستی از همکاری و همراهی کارکنان محترم دانشگاه شیراز کمال تشکر را به جا بیاورم، از سرکاران«خانم جم و خانم کاویانی» که دلسوزانه در روند اداری انجام پایان نامه من را یاری رساندند و همچنین از کارکنان مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه که موجبات دفاع از رساله را فراهم آوردند کمال تشکر را دارم. برخود واجب می دانم که سپاس مضاعف وقدردانی بی شائبه ای را ازسرکار «خانم حریرچی» به خاطر دلگرمی که در طی فرایند تصویب تا دفاع از پایان نامه به من می دادند به عمل آورم. موفقیت همه این عزیزان را از پروردگار متعال خواهانم.
اظهارنامه
اینجانب محمد حسین توسلی دولت آبادی دانشجوی رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی اظهار می­کنم که این پایان نامه حاصل پژوهش خودم بوده و در جاهایی که از منابع دیگران استفاده کرده­ام، نشانی دقیق و مشخصات کامل آن را نوشته­­ام. همچنین، اظهار می­کنم که تحقیق و موضوع پایان نامه­ام تکراری نیست و تعهد می­نمایم که بدون مجوز دانشگاه دستاوردهای آن را منتشر ننموده و یا در اختیار غیر قرار ندهم. کلیه حقوق این اثر مطابق با آیین­ نامه مالکیت فکری و معنوی متعلق به دانشگاه شیراز است.
نام و نام خانوادگی :
محمد حسین توسلی دولت آبادی

تاریخ و امضا:
فهرست مطالب
کلـیات ۱
مقدمه: ۲
شرح و بیان مساله پژوهش: ۲
اهمیت و ارزش تحقیق: ۳
اهداف تحقیق: ۴
قلمرو زمانی و مکانی پژوهش: ۵
کلید واژه ها: ۵
مدیریت منابع انسانی: ۵
شیوه های مدیریت منابع انسانی: ۵
عملکرد سازمانی : ۶
حمایت ادراک شده سازمانی: ۶
چـارچوب نظـری و مبـانـی تئـوریـک ۷
مـقدمـه: ۸
ادبیات تحقیق: ۸
انسان به عنوان یک منبع و سرمایه: ۸
بررسی مقایسه ای مسائل نظری ناشی از پژوهش: ۹
نگاه به سازمان از درون و برون: ۹

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...