مقالات و پایان نامه ها | فهرست منابع فارسی: – 7 |
-
- نبود ابزار استاندارد برای سنجش متغیرها در هر مطالعه ای از جمله ی موضوعات چالش انگیز برای پژوهشگر است در این مطالعه نیز به خاطر نبود ابزار استاندارد، پژوهشگر مجبور به تهیه ی ابزار محقق ساخته گردید که انرژی و زمان زیادی می طلبد.
فهرست منابع فارسی:
-
- آی.دبلیو، بیتز و پول، گاری. (۱۳۸۸). تدریس مؤثر با بهره گرفتن از فناوری در آموزش عالی. ترجمه بیبی عشرت زمانی و امین عظیمی، انتشارات سمت، تهران.
-
- احدیان، محمد. (۱۳۸۲). مقدمات تکنولوژی آموزشی (چاپ بیست و یکم). تهران: نشر و تبلیغ اسلامی.
-
- اسدی، آرش؛ بهرنگی، محمدرضا. (۱۳۸۷). همراه سازی نرمافزار مولتی مدیا بیلدر با الگوی تدریس استقرای نگاره کلمه برای آموزش زبان انگلیسی پایه اول راهنمایی. فصلنامه تعلیم و تربیت، سال ۲۵، شماره ۱٫
-
- اسکندری، حسین. (۱۳۸۸). استانداردهای درس افزارهای یادگیری الکترونیکی. تهران: دفترتوسعه فناوری اطلاعات آموزشی.
-
- بست، جان. (۱۳۸۴). روشهای تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری. (مترجمان حسن پاشا شریفی و نرگس طالقانی). تهران: انتشارات رشد.
-
- بهرنگی، محمدرضا؛ آقایاری، طیبه. (۱۳۸۳). تحول ناشی از تدریس مشارکتی از نوع جیگ ساو در وضعیت سنتی تدریس دانش آموزان پایه پنجم. فصلنامه نوآوریهای آموزشی، سال ۱۰، شماره ۳، ص ۳۵ تا ۵۳٫
-
- پیشقدم، رضا. (۱۳۸۷). ارتباط راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با جنسیت و راهبردهای غالب یادگیری زبان انگلیسی در زبان آموزان ایرانی. فصلنامه پژوهش های زبان خارجی، سال ۵۱، شماره ۲۰۸٫
-
- تاج الدین، سیدضیاء الدین و نعمتی سرخه، محبوبه. (۱۳۹۱). بررسی تأثیر آموزش از طریق رایانه در مقایسه با روش سنتی بر میزان یادگیری زبان آموزان غیرفارسی زبان. پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، سال اول، شماره ۱٫
-
- جویس، بروس؛ کالهون، امیلی؛ هاپکینز، دیوید. (۱۳۸۹). الگوهای یادگیری ابزارهایی برای تدریس. تهران، انتشارات سمت. (نشر اصلی اثر ۲۰۰۲).
-
- جویس، بروس و ویل، مارشا. (۱۳۷۸). الگوهای جدید تدریس. (ترجمه محمدرضا بهرنگی). تهران: نشر کمال تربیت.
-
- جویس، بروس؛ ویل، مارشا؛ کالهون، امیلی. (۱۳۸۴). الگوهای تدریس (محمدرضا بهرنگی، مترجم). تهران: انتشارات کمال تربیت، (نشر اصلی اثر ۲۰۰۴).
-
- حیدری، غلام حسین؛ مدانلو، یاسمن؛ نیازآذری، مرضیه؛ جعفری گلوچه، عبداله. (۱۳۸۹). مقایسه تأثیر تدریس زبان انگلیسی با نرم افزار آموزشی و شیوه سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، سال اول، شماره ۱٫
-
- دانشور، میترا. (۱۳۸۹). یادگیری مشارکتی الکترونیکی. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی. شماره ۳٫
-
- رضوی، سید عباس. (۱۳۸۶). مباحث نوین در فناوری آموزشی. اهواز: انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز.
-
- زارعی زوارکی، اسماعیل و جعفرخانی، فاطمه. (۱۳۸۸). چند رسانه ای آموزشی و نقش آن در آموزش ویژه. مجله تعلیم و تربیت استثنایی، شماره ۹۸ و ۹۹، صص ۲۹-۲۲٫
-
- سیف، علی اکبر. (۱۳۸۷). روان شناسی پرورشی نوین: روان شناسی آموزش و یادگیری. تهران: نشر دوران.
-
- شکاری، عباس. (۱۳۹۱). تأثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانش آموزان. فصلنامه راهبردهای آموزش، دوره پنجم، شماره ۱٫
-
- شیخ زاده، مصطفی. (۱۳۸۳). طراحی نرم افزار آموزش ریاضی ابتدایی بر اساس رویکرد سازنده گرایی و سنجش میزان اثربخشی آن. فصلنامه پژوهش های تربیتی، شماره ۱٫
-
- صالحی زاده، مریم و اسدی، سعید. (۱۳۹۲). تأثیر آموزش چندرسانه ای با نگاهی ویژه بر آموزش جغرافیای سال اول راهنمایی. رشد آموزش جغرافیا، دوره بیست و هفتم، شماره ۴٫
-
- عالمی، محمد حسین. (۱۳۷۹). چند رسانه ای های آموزشی. مجله رشد تکنولوژی آموزشی، دوره پانزدهم، شماره ۷٫
-
- عطاران، محمد. (۱۳۸۳). آموزش علوم در دوره ابتدایی مبتنی بر فناوری اطلاعات. تهران: نشر محراب قلم.
-
- علوی، سید محمد؛ کیوان پناه، شیوا. (۱۳۸۲). انتظار بازخورد و میزان موفقیت دانش آموزان ایرانی در زبان انگلیسی. فصلنامه پژوهش زبان های خارجی، شماره ۱۴٫
-
- فرج اللهی، مهران؛ ظریف صنایع، ناهید. (۱۳۸۸). آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش عالی. مجله راهبردهای آموزش، دوره ۲، شماره ۴، ص ۱۶۷ تا ۱۷۱٫
-
- فضلی خانی، منوچهر. (۱۳۸۱). راهنمای عملی روش های مشارکتی و فعال در فرایند تدریس. تهران: نشر منادی تربیت.
-
- فورکی نژاد، زهرا. (۱۳۹۰). درس افزار زیست شناسی بسازیم. مجله رشد آموزش زیست شناسی، دوره بیست و پنجم، شماره ۱٫
-
- گنجی، مسعود؛ زاهد بابلان، عادل و معینی کیا، مهدی. (۱۳۹۱). فراتحلیل پژوهش های انجام یافته در خصوص نقش الگوهای تدریس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. مجله روان شناسی مدرسه، دوره ۱، شماره ۱٫
-
- ملکیان، فرامرز؛ نریمانی، مریم و صاحب جمعی، ساغر. (۱۳۸۹). نقش راهبردهای شناختی و فراشناختی در انگیزه ی پیشرفت فراگیران نظام آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات. فصلنامه برنامه ریزی درسی – دانش و پژوهش در علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، شماره ۲۵٫
-
- موسوی، سید مصطفی. (۱۳۸۶). کاربرد الگوی استقرایی نگاره – کلمه در آموزش عربی پایه اول راهنمایی استان قم. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلّم، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، تهران.
-
- نوروزی، معصومه؛ زندی، فرامک و موسی مدنی، فریبرز. (۱۳۸۷). رتبه بندی روشهای کاربرد فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی یادگیری مدارس. فصلنامه نوآوری های آموزشی، سال ۷، شماره ۲۶٫
-
- هایدگر، مارتین. (۱۳۹۱). معنای تفکر چیست؟ (ترجمه فرهاد سلمانیان). چاپ ششم. تهران: نشر مرکز.
-
- هروی، جواد؛ فرقاندوست حقیقی، کامبیز. (۱۳۷۷). استفاده از چندرسانه ای ها برای تدریس حسابداری. مجله حسابدار، سال دوازدهم، شماره ۱۲۶٫
REFERENCES:
-
- Bhaskara Rao, D. & Prabhakaram, K. S. (2006). Concept attainment model in mathematics teaching. Delhi: Published by Discovery Publishing House. Available in http://books.google.com/books
-
- Black B, Wood A. (2003). Utilising information communication technology to assist the education of individuals with Down syndrome. Down Syndrome Issues and Information. http://www.down-syndrome.org/information/education/technology/
-
- Chen, Shaoyan. Xia, Yunjian. (2012). Reaserch on application of multimedia technology in college physical education. Procedia Engineering, 29, page 4213-4217.
-
- Christine V., McRobbie, Campbell J. (۲۰۱۲) Utilizing argumentation to teach nature of science. In Fraser, Barry J., Tobin, Kenneth G., & McRobbie, Campbell J. (Eds.) Second International Handbook of Science Education. Springer, London, 24, 969-986.
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1401-09-26] [ 12:00:00 ق.ظ ]
|