شایستگی کارآفرینانه زنجیره تأمین بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

۰۰۰/۰

عدم رد

فرضیات فرعی

۱- گرایش به نوآوری بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

۰۰۶/۰

عدم رد

۲- شاخص ریسک پذیری بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

۰۰۰/۰

عدم رد

۳- گرایش فعالانه بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

۶۹۹/۰

رد

۴- سرمایه ارتباطی بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

۰۱۱/۰

عدم رد

۵- قابلیت هماهنگی بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

۶۶۴/۰

رد

۶- استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین بر هویت برند تأثیر مثبت ومعناداری دارد.

۰۰۳/۰

عدم رد

۵-۱ مقدمه
با توجه به مطالب بیان­شده در فصول قبلی تحقیق، در این فصل به جمع­بندی مطالب پرداخته می­ شود و نتیجه ­گیری از کار بیان می­ شود؛ و در ادامه پیشنهاد­ها و راهکار­های مرتبط با موضوع پژوهش، و همچنین پیشنهاد­هایی برای موضوعات تحقیقات آینده ارائه می­ شود. در انتها، محدودیت­هایی که تحقیق حاضر با آن مواجه شد بیان می­گردد.

۵نتیجه ­گیری حاصل از فرضیه ­های پژوهش
فرضیه اصلی: شایستگی های کارآفرینانه زنجیره تأمین بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه صفر: شایستگی های کارآفرینانه زنجیره تأمین بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری ندارد.
فرضیه پژوهش: شایستگی های کارآفرینانه زنجیره تأمین بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.
با توجه به نتایج در جدول ۴-۱۲ سطح معناداری فرضیه برابر ۰۰۰/۰ و کمتر از ۰۵/۰ می باشد لذا فرض صفر رد می­گردد بدین معنا که شایستگی های کارآفرینانه زنجیره تأمین بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد. میزان این رابطه ۸۹۶/۰ می­باشد با توجه به اینکه این ضریب مثبت است اثر آن به صورت مستقیم است به عبارتی با تغییر یک واحد (افزایش) در شایستگی های کارآفرینانه زنجیره تأمین به میزان ۸۹۶/۰ درصد استراتژی بازاریابی تحت تأثیر قرار می گیرد. از این رو نتیجه این فرضیه با نتیجه مطالعه موسوی و دیگران (۱۳۸۵)حیدرزاده و دیگران (۱۳۸۶) و سزن (۲۰۰۹) و چن و دیگران (۲۰۱۳) همسو و هم جهت می باشد.
فرضیه فرعی ۱: گرایش به نوآوری بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری دارد.
فرضیه صفر: گرایش به نوآوری بر استراتژی های بازاریابی زنجیره تأمین تأثیر مثبت و معناداری ندارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...