۱۶- صفری حسین و همکاران.(۱۳۸۲) «مدل بلوغ دولت الکترونیک وزارت بازرگانی ایران» فصلنامه دانش مدیریت شماره ۶۳ .
۱۷- عزیزی، شهریار و حسن قربانی دینانی (١٣٨۵).اهداف استراتژیک در تجارت الکترونیکی، مجله تدبیر، شماره ٧۵.
۱۸- عزیزی، شهریار(۱۳۸۳) تجارت الکترونیکی و کشورهای در حال توسعه (پیشنهادهایی برای بهبود آن)، فصلنامه مطالعات مدیریت، شماره ۴۴.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۱۹- فتحی، سعید و شهریار عزیزی(١٣٨۵).ارزیابی میزان بلوغ الکترونیکی در فروشگاه های اینترنتی ایران، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، سال اول، شماره ۴، بهار.
۲۰- فرخزاد، سلیمان(١٣٨٣). طراحی مراحل لازم در به کارگیری تجارت الکترونیکی به منظور توسعه صادرات کالا و خدمات، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
۲۱- قوامی فر، عاطفه،(۱۳۸۴)، مدیریت دانش کلید رهایی از عقب ماندگی سازمانی در جامعه دانایی محور، دومین کنفرانس سالانه تجارت الکترونیک اهواز، ۱۳۸۴٫
۲۲-“نقش بانک مرکزی در توسعه تجارت الکترونیک”،‌ شبکه فناوری اطلاعات ایران .
ب) منابع لاتین
۲۳-Akkeren, J. K. V and Cavaye, A. L. M. (2000); “Factors Influence on Entry-level Electronic Commerce Adoption in the Automobile Industry in Australia”, Working Paper.
۲۴-Brown, D. H. and Lockett, N. (2004); “Potential of critical e-applications for engaging SMEs in e-business: a provider perspective”, European Journal of Information Systems.
۲۵-Chaffey, D. (2002); E-Business and E-commerce Management, Prentice-Hall, London. Chang, L. and Powel, P. (1998); “Towards a framework for business process reengineering in small and medium sized enterprises”, Information Systems Journal, 8 (3), pp. 199-215.
۲۶-Colccchia, A. (2000); “Defining and Measuring Electronic Commerce”, OECD. Working aper.
۲۷-Dholakia, R. R and Kshetri, N. (2004); “Factors impacting the adoption of the internet among SMEs”, Small Business Economics, 23, pp. 311-322.
۲۸-Fillis, I., Johnnson, U. and Wagner, B. (2004); “Factors impacting on e-business adoption and development in the smaller firm”, International Journal of Entrepreneurial Behavior & esearch, 10 (3), pp. 178-191.
۲۹-Flynn, A. and Purchase, S. (2000); “Perceptions of Barriers to E-Commerce”, ANZMAC onference, 1st-5th December, Massey University, New Zealand. Information Technology Group, October (2000).
۳۰-Kalakota, R. and Whinston, A. (1997); Electronic Commerce. A Manager’s Guide, Addison Wesley, Reading, MA.
۳۱-Kosiure, D. (1997); Understanding Electronic Commerce, Microsoft Press, Washington.
۳۲-Ling, C. Y. (2001); “Model of factors influences on electronic commerce adaptation diffusion in small & medium sized enterprise”, Curtin University of Technology, Working Paper.
۳۳-Mackay, N., Parent, M. and Gemino, A. (2004); “A model of electronic commerce adoption by small voluntary organization”, European Journal of Information Systems, 13 (2), pp. 21-34.
۳۴-Miller, D. (1996); The strategic Challenges of EC, Available at: www.enix.co.uk
۳۵-Mukti. N. A. (2000); “Barriers to putting business on Internet in Malaysia”, The Electronic Journal of Information System in Developing Countries, 2 (6), pp. 1-6.
۳۶-Nath. R., Akmanligil, M., Hjelm, K., Sakaguchi, T. and Schultz. M. (1998); “Electronic ommerce and the Internet: Issues ،problems and perspectives”, International Journal of information Management, 18 (2), pp. 91-101.
۳۷-Polard, M. and Williams, M. (2002); Available at: www.Statistics.gov.uk Pollard, C. E. and Hayne, S. C. (1998); “The changing face of information systems issues in small firms”, International Small Business Journal, 16 (3), pp. 70- 87.
۳۸-Purcell, F. and Toland, J. (2004); “Electronic Commerce for the South Pacific: A Review of E-Readiness”, Electronic Commerce Research, 4, pp. 241-262.
۳۹-Rashid, M. A. and Qirim, N. A. (2001); “E-commerce technology Adoption framework by New Zealand SME’s”, Research Letter of Information and Mathematical Science, 2, pp. 63-70.
۴۰-Sathye, M. and Beal, D. (2002); “Adoption of electronic commerce by SMES: Australian Evidence”, Journal of E-business, 1 (1), pp. 1-11.
۴۱-Selz, D. and Schubert, P. (1998); “Web Assessment: A model for the evaluation and the assessment of successful electronic commerce application”, Proceeding of 33th Hawaii International conference on system science, 4, pp. 221-231.
۴۲-Shen, L., Hawley, J. and Dickerson, K. (2004); “E-commerce Adoption for Supply Chain Management in U.S Apparel Manufacturers”, Journal of Textile and Apparel Technology and Management, 4 (1), pp. 1-11.
۴۳-Tarafdar, M. and Vaidya, S. (2004); “Adoption of Electronic Commerce by Organizations in India: strategic and environmental imperatives”, The Electronic Journal on Information Systems in Developing Countries, 17 (2), pp. 1-25.
۴۴-Wang, J. C. and Tsai, K. H. (2002); “Factors in Taiwanese Firm’s Decision to Adopt Electronic commerce: An Empirical study”, The World Economy, 25, November & December, pp. 11-45.
۴۵-Wigand, R. T. (1995); “Electronic Commerce, Definition, Theory and Context”, The Information Society, 13, pp. 1-16.

پیوست‌ها

– پرسشنامه
– تجزیه و تحلیل آماری
بسمه تعالی
پاسخگوی گرامی
پرسشنامه حاضر در جهت تکمیل پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان« بررسی موانع بلوغ تجارت الکترونیک در اداره امور مالیاتی استان ایلام» طراحی گردیده است. از آن جا که دستیابی به نتایج صحیح و علمی منوط به اظهارنظرهای ارزشمند شما می‌باشد، مستدعی است با پاسخگویی دقیق به پرسشهای مطرح شده و انتخاب گزینه‌های مناسب ما را در انجام مطلوب‌تر این پژوهش یاری فرمایید.لازم به ذکر است که اطلاعات پرسشنامه فقط در جهت اهداف تحقیق استفاده خواهد شد و نیازی به ذکر نام نیست. قبلاً از بذل توجه و صرف وقت ارزشمندتان سپاسگزاریم.
مشخصات فردی:
سن: ۲۰تا۳۰ ۳۰تا۴۰ ۴۰ تا ۵۰ ۵۰ به بالا
جنسیت: مرد زن
میزان تحصیلات: دیپلم فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری
سابقه خدمت: زیر ۵ سال ۵ تا ۱۰ سال ۱۰ تا ۱۵ سال ۱۵ تا ۲۰ سال ۲۰ سال به بالا

شاخص

بلوغ تجارت الکترونیک

کاملا موافقم

موافقم

نظری
ندارم

مخالفم

کاملا مخالفم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...