۸

۲٫۴

شغل

کارمند بخش خصوصی

۲۰۸

۵۹٫۲

کارمند دولت

۱۰۷

۳۰٫۴

خود اشتغال

۳۷

۱۰٫۴

قصد سفر مجدد به ایران

بلی

۱۹۹

۵۶٫۶

خیر

۱۵۲

۴۳٫۴

مجموع

۳۵۱

۱۰۰

نمودار ۱-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) جنسیت پاسخ دهندگان
مطابق جدول و نمودار فوق ۸/۹۱% از نمونه آماری این تحقیق را مردان و ۲/۸% الباقی نیز شامل زنان بوده است. بنابراین اکثریت اعضای نمونه را مردان تشکیل داده اند.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

نمودار ۲-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) جنسیت پاسخ دهندگان
مطابق جدول و نمودار فوق ۹/۹۶% از نمونه آماری این تحقیق را متاهلین و ۱/۳% الباقی نیز شامل مجردین بوده است.
نمودار ۳-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) سن پاسخ دهندگان
از نظر سنی بیشترین درصد مشارکت (۷/۶۹%) را رده سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال داشته اند. دومین رده سنی با بیشترین فراوانی را گروه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال تشکیل داده اند که سهم این گروه ۳/۲۸% بوده است، ۲% اعضای نمونه را بالای ۵۰ سال تشکیل داده اند.
نمودار۴-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) تحصیلات پاسخ دهندگان
به لحاظ تحصیلات ۱/۱۰% دارای تحصیلات فوق لیسانس و بالاتر بوده اند و ۴/۳۸% اعضای نمونه را با تحصیلات لیسانس تشکیل داده اند که بلاترین درصد و فراوانی را در بین رده‌های تحصیلی داشته اند. ۱/۱۴% فوق دیپلم، ۳/۳۴% دیپلم و ۱/۳% زیر دیپلم سواد داشته اند.
نمودار۵-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) درآمد ماهیانه خانواده
به لحاظ درآمد، ۸/۳۶% درآمدی متوسط داشته اند، ۳/۴۵% درآمد کمی داشته اند، ۷/۱۳% افراد درامد خوب داشته اند و ۲/۴% نیز درآمدی خیلی خوب داشته اند.
نمودار ۶-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) تعداد اعضای خانواده
به لحاظ تعداد اعضای خانواده، ۱/۵۷% افراد دارای خانواده ۳ عضوی بوده اند، ۵/۲۳% بالای سه نفر اعضای خانواده داشته اند، ۳/۱۲% یک نفر و ۱/۷% دو نفری بوده اند.
نمودار ۷-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) تعداد دفعات سفر به ایران
به لحاظ تعداد دفعات سفر به ایران، ۱/۶۵% افراد، برای اولین بار به ایران سفر کرده اند، ۴/۲۳% برای دومین بار، ۱/۹% برای سومین بار و ۴/۲% بیش از سه بار به ایران سفر داشته اند.
نمودار ۸-۴: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) شغل پاسخ دهندگان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...