۴-۴-۲- شرکت صالح
شرکت فرآورده های لبنی آمل ( صالح ) سهامی خاص از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در استان مازندران شهرستان آمل آغاز و هم اکنون در قالب سازمان تشکیلاتی صالح مرکب از:
الف – شرکت فرآورده های لبنی صالح آمل در دو واحد تولیدی

    1. کارخانه شماره یکواقع در آمل کیلومتر پنج جاده هراز مقابل سه راهی امامزاده عبدالله (ع) اقدام به تولید،
      ۱-۱ تولید و بسته بندی انواع شیر پاستوریزه

۲-۱ تولید انواع ماست پاستوریزه
۳-۱ تولید انواع خامه پاستوریزه
۴-۱ تولید دوغ بدون گاز پاستوریزه
۵-۱ تولید انواع پنیر پاستوریزه
۶-۱تولید کره پاستوریزه

    1. کارخانه شماره دو واقع در آمل شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع ) فاز یک لاله چهار اقدام به تولید

۱-۲ تولید پنیر پاستوریزه نسبتا چرب بدون آب نمک و پساب خروجی
۲-۲ تولید پنیر پیتزا
۳-۲ تولید انواع بستنی
۴-۲تولید کشک پاستوریزه
۵-۲- بسته بندی کره پاستوریزه در اوران مختلف
فعالیت خود را با پشتوانه ۲۰ سال تجربه و سابقه درخشان و تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و بهره وری از آخرین تجهیزات پیشرفته و دانش روز دنیا ادامه می دهد. در اهداف عالیه این شرکت تولید محصولات لبنی با کیفیت برتر مسجل شده است تا خدمتگذاری صادق در جلب رضایت مصرف گنندگان بوده و دامنه عرضه محصولات خودرا وسعت بخشد.
ب – شرکت ژرف شیر صالح سهامی خاص
دامداری ۳۰۰ راسی گاو شیری در زمینی به وسعت پنج هکتار واقع در آمل جاده امامزاده عبدالله (ع) مقابل شرکت دیزل با تکنولوژی روز دنیا در تولید مستقیم شیر خام گاو، به منظور حرکت بسوی وابستگی کمتر.
ج – شرکت نیما پلاست سهامی خاص
مشارکت جمعی با سایر واحدهای لبنی استان در ساخت ظروف بسته بندی مورد نیاز در جهت کاهش هزینه های آن، شرکت فرآورده های لبنی آمل- صالح- بعنوان یکی از تولیدکنندگان فرآورده های لبنی در ایران با دور اندیشی و نگاهی کارشناسانه به اهمیت و جایگاه کیفیت در استراتژی تشکیلاتی خود، سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001 : 2008 توﺃم با مدیریت رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مشتریان از ISO 10002 : 2004را الگوی مناسبی برای افزایش کیفیت و بهبود مستمر رضایت مندی مشتریان خود برگزیده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

این شرکت با بهره گرفتن از تجارب کارشناسان خبره و مشاوران ذیصلاح در کلیه امور مربوط به پروسه تولید با بهره وری از دستگاه های تمام اتوماتیک و تجهیزات پیشرفته توانسته است بهترین محصولات لبنی با کیفیت ارزنده را تولید کند. در راستا و در سایه تلاش و کوشش مستمر مدیران مدبر و دلسوز دارای نشان استاندارد ایران و برخورداری از امتیاز I.S.O.2001 در مدیریت کیفیت شده است(منبع: سایت شرکت)

پیوست شماره ۲ :
پرسشنامه بومی سازی
بسمه تعالی
دانشگاه علاّمه طباطبایی
دانشکده مدیریت و حسابداری
پرسشنامه بومی سازی چارچوب مفهومی طرح پژوهشی (پایان نامه کارشناسی ارشد)
نام موضوع : ارزیابی پایداری در زنجیره تأمین در صنعت تولید فرآورده های لبنی استان مازندران
پاسخگوی گرامی
با اهدای سلام و احترام
پایداری در زنجیره تأمین به عنوان بحثی جدید و بسیار تأثیرگذار چندی است که توجه محققین حوزه مدیریت زنجیره تأمین را به خود معطوف ساخته است. ارزیابی که شامل جنبه های پایداری است،متفاوت از ارزیابی عملکرد سنتی و تجارت محور می باشد. هنگامی که ابعاد پایداری در نظر گرفته می شوند، دامنه ارزیابی باید توسعه داده شود. توسعه پایدار علاوه بر ابعاد اقتصادی، ابعاد زیست محیطی و اجتماعی را نیز در در بر می گیرد. زنجیره تأمین مواد غذایی، موضوع پژوهش حاضر، از پیچیده ترین و بزرگترین بخش های صنعت در جهان می باشد که تضمین ایمنی و کیفیت در آن همیشه از بالاترین اولویت برخوردار بوده است.
پرسشنامه ای که پیش رو دارید با هدف ارزیابی میزان پایداری زنجیره تأمین مواد غذایی در شرکت های تولیدی فرآورده های لبنی در استان مازندران و به منظور بومی سازی چارچوب مفهومی تحقیق توسط کارشناسان خبره طراحی شده است.
جنابعالی به عنوان کارشناس خبره این تحقیق در نظر گرفته شده اید. لذا صمیمانه از شما درخواست می شود به پرسش های پرسشنامه پیش رو پاسخ فرمایید. بدیهی است اطلاعات شما محرمانه تلقی شده و نتایج این مطالعه، در صورت تمایل شما، در اختیارتان خواهد گرفت .پیشاپیش قدردان دقت، حوصله و وقتی که به این منظور صرف می نمایید بوده و از پاسخ های صادقانه ی شما سپاسگزاریم.
با تقدیم احترام
جهانیار بامداد صوفی[۲۱۷] – محمد هادی زاده اندواری[۲۱۸]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...