۰۰۰/۱۴۴

۷۹۱/۲۴

**۰۰۱/۰

**معنیدار در سطح ۰۰۱/۰p <
۴-۲-۵-۲..تحلیل داده ها.همان طوری که از نتایج جدول ۴-۹ مشاهده میشود، در مقایسه بینگروهی، با توجه به مقدار P حاصل از آزمون مانوا تفاوت مشاهده شده بین تفاضل میانگین فاقد ارزشیابی در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم معنیدار است، بنابراین فرضیه فوق را با ۹۵ درصد اطمینان میتوان پذیرفت. به عبارتی دیگر میتوان نتیجه گرفت که بین تفاضل میانگین فاقد ارزشیابی در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۲-۶. فرضیه فرعی ششم: بین میانگین فقدان کنترل در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.
۴-۲-۶-۱.توصیف داده ها. نتایج بررسی تفاوت بینگروهی میانگین فقدان کنترل در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم درنمودار۴-۶ و جدول ۴-۸ نشان داده شده است. میانگین گروه مبتلایان به میگرن درنمره ی طرحواره ی فقدان کنترل برابر با ۲۲/۷ وانحراف معیار برابر۲۴/۲ می باشد، ودرگروه سالم میانگین برابر با۱۸/۵ وانحراف معیار برابر۵۷/۲ می باشد. بنابرین میزان طرحواره فقدان کنترل در افراد مبتلا به میگرن بالاتر است.

نمودار۴-۶: تفاوت بینگروهی میانگین فقدان کنترل
جدول ۴-۸: تفاوت بینگروهی میانگین فقدان کنترل در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم

متغیر

مبتلا

غیرمبتلا

Df

میانگین مجذورات

F

Sig.

فقدان کنترل

۲۴/۲±۲۲/۷

۵۷/۲±۱۸/۵

۱

۰۴۰/۱۰۴

۸۲۶/۱۷

**۰۰۱/۰

**معنیدار در سطح ۰۰۱/۰p <
۴-۲-۶-۲.تحلیل داده ها. همان طوری که از نتایج جدول ۴-۸ مشاهده میشود، در مقایسه بینگروهی، با توجه به مقدار P حاصل از آزمون مانوا تفاوت مشاهده شده بین تفاضل میانگین فقدان کنترل در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم معنیدار است، بنابراین فرضیه فوق را با ۹۵ درصد اطمینان میتوان پذیرفت. به عبارتی دیگر میتوان نتیجه گرفت که بین تفاضل میانگین فقدان کنترل در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.
۴-۲-۷.فرضیه فرعی هفتم: بین میانگین کرختی در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.
۴-۲-۷-۱. توصیف داده ها.نتایج بررسی تفاوت بینگروهی میانگین کرختی در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم درنمودار۴-۷ وجدول ۴-۹ نشان داده شده است. میانگین گروه مبتلایان به میگرن درنمره ی طرحواره ی کرختی هیجانی برابر با ۱۲/۴ وانحراف معیار برابر۱۳/۱ می باشد، ودرگروه سالم میانگین برابر با۲۰/۴ وانحراف معیار برابر۷۳/۱ می باشد که میانگین طرحواره کرختی هیجانی در گروه غیر مبتلا بالاتر است.

نمودار۴-۷: تفاوت بینگروهی میانگین کرختی
جدول ۴-۹ تفاوت بینگروهی میانگین کرختی در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم

متغیر

مبتلا

غیرمبتلا

Df

میانگین مجذورات

F

Sig.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...