پژوهش های کارشناسی ارشد درباره : بررسی رابطه ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان
۲۰۰
۵۲۵/۰
۲۷۵/۰
۰۰۰/۰
تائید فرضیه
با توجه به جدول مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اصلی تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد،( ۰۵/۰ > 000/0 = سطح معنی داری) به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان ۵/۵۲ + درصد می باشد که این بیان گر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۲۷۵/۰ می باشد که این نشان می دهد که ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به میزان ۵/۲۷ درصد می تواند رضایت مشتریان را پیش بینی کند.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فرضیه های فرعی:
فرضیه فرعی اول: بین ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان رابطه وجود دارد.
بین ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۲) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان
متغیر ها
تعداد
میزان ضریب همبستگی
ضریب تعیین
سطح معنی داری
نتیجه
ارائه خدمات اینترنت بانک و
رضایت مشتریان
۲۰۰
۳۶۴/۰
۱۳۲/۰
۰۰۰/۰
تائید فرضیه
با توجه به جدول مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اصلی تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد،( ۰۵/۰ > 000/0 = سطح معنی داری) به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر ارائه خدمات اینترنت بانک و رضایت مشتریان ۴/۳۶ + درصد می باشد که این بیان گر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۱۳۲/۰ می باشد که این نشان می دهد که ارائه خدمات اینترنت بانک به میزان ۲/۱۳ درصد می تواند رضایت مشتریان را پیش بینی کند.
فرضیه فرعی دوم: بین ارائه خدمات خودپرداز و رضایت مشتریان رابطه وجود دارد.
بین ارائه خدمات خودپرداز و رضایت مشتریان ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین ارائه خدمات خودپرداز و رضایت مشتریان ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۳) ضریب همبستگی بین ارائه خدمات خودپرداز و رضایت مشتریان
متغیر ها
تعداد
میزان ضریب همبستگی
ضریب تعیین
سطح معنی داری
نتیجه
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1401-04-14] [ 05:25:00 ق.ظ ]
|