[۵۸] Tsai, P. S. (2013). “Love and satisfaction drive persistent stickiness: Investigating international tourist hotel brands”, International Journal of Tourism Research, DOI: 10.1002/jtr.1950
[۵۹] Upamannyu, N.K., Gulati, C., & Mathur, G, (2014), EFFECT OF BRAND TRUST, BRAND IMAGE ON CUSTOMER BRAND LOYALTY IN FMCG SECTOR AT GWALIOR REGION, SCHOLARS WORLD-IRMJCR, Volume. II, Issue II, pp: 1-11.
[۶۰] Valta, S. K. (2013). “Do relational norms matter in consumer-brand relationships?”, Journal of Business Research, 66 (1), pp. 98-104.
[۶۱] Walter, N., Cleff, T. & Chu, G. (2013). “Brand experiences influence on customer satisfaction and loyalty: A mirage in marketing research?”, International Journal of Management Research and Business Strategy, 2 (1), pp. 130-144.
[۶۲] Yap, B. W., Ramayah, T., &Shahidan, W. N. W. (2012). Satisfaction and trust on customer loyalty: a PLS approach, Business Strategy Series, 13(4), pp: 154-167.
[۶۳] Yu-Te, Wang, T.C. and H.C. Chang, (2012), Corporate brand image and customer satisfaction on . loyalty: An empirical study of Starbucks Coffee in Taiwan, Journal of Social and Development Sciences, pp: 24-32.
[۶۴] Zehir, C; Sahin, A; Kitapci, H and Ozsahin, M., (2011), The Effects Of Brand Communication And Service Quality In Building Brand Loyalty Through Brand Trust; The Empirical Research On Global Brands , The 7th International Strategic Management Conference, Paris-France.
ضمائم
پاسخگوی گرامی
با سلام و عرض ادب:
پرسشنامهای که پیش رو دارید، مربوط به یک تحقیق دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان”بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد برند با تأکید بر ویژگی ارتباطی برند (مورد مطالعه: برند موبایل HTC)” بوده و نتایج آن صرفاً در یک پژوهش مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن تشکر از شما به خاطر پاسخگویی به این پرسشنامه، لطفاً «پاسخهای واقعی» خود را در این پرسشنامه منعکس سازید. بدیهی است که ارائه پاسخ های تحقیق از جانب شما روند اجرای این پژوهش را واقعی تر و مفیدتر می‌سازد.
محمد طالبی اسدی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (داخلی)
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
نحوه تکمیل: پس از مطالعه هر جمله، نظر خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
سوالات عمومی پرسشنامه :
-جنسیت: زن مرد
-وضعیت تأهل: مجرد متأهل
-سن: ۲۵-۱۵ ۳۵-۲۵ ۴۵-۳۵ ۴۵ به بالا
-سابقه مشتری بودن:
کمتر از ۵ سال ۱۰-۵ ۱۵-۱۰ بیش از ۱۵ سال
آیتم های مربوط به ارتباط یک طرفه:
۱٫تبلیغات و ترفیعات مربوط به برند HTCاز نظر من مطلوب است.
کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم□ مخالف□ کاملاً مخالف□
۲٫احساس مثبتی نسبت به تبلیغات و ترفیعات برند HTC دارم.
کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم □ مخالف□ کاملاً مخالف□
۳٫تبلیغات و ترفیعات برند HTC خوب است.
کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم □ مخالف□ کاملاً مخالف□

    1. تبلیغات و ترفیعات برند HTC خوب کار می کنند.

کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم □ مخالف□ کاملاً مخالف□
۵٫ از تبلیغات و ترفیعات برند HTC راضی هستم.
کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم □ مخالف□ کاملاً مخالف□
آیتم های مربوط به ارتباط دو طرفه:

      1. برند HTC برای شناخت مشتریان دائم خود زمان صرف می کند.
      2. ( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم □ مخالف□ کاملاً مخالف□

    1. برند HTC با مشتریان خود دائماً گفتگو می کند.

کاملاً موافق□ موافق□ نظری ندارم □ مخالف□ کاملاً مخالف□

    1. برند HTC از مشتریان دائم خود در خصوص رضایتمندی و خرسندیشان درباره محصولات آن برند اطلاعاتی کسب می کند.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...