۲-۳-۳. روند تحولی خلاقیت در کودکان ۴۵
۲-۴. پیشینه پژوهش ۴۶
۲-۴-۱. پژوهش‌های داخلی ۴۶
۲-۴-۲. پژوهش‌های خارجی ۴۸
۲-۵. مدل مفهومی پژوهش ۵۲
۲-۶. جمع‌بندی فصل دوم ۵۸
فصل سوم: روش‌شناسی پژوهش
۳-۱. نوع و روش انجام پژوهش ۶۱
۳-۲. طرح پژوهش و شیوه اجرا ۶۲
۳-۳. جامعه آماری ۶۵
۳-۴. روش نمونه‌گیری و حجم نمونه ۶۶
۳-۵. متغیرهای پژوهش ۶۶
۳-۶. ابزار اندازه‌گیری پژوهش ۶۶
۳-۷. روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۶۸
فصل جهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱. آمار توصیفی ۷۰
۴-۲. آمار استنباطی ۷۲
۴-۲-۱. بررسی فرضیه اول پژوهش ۷۲
۴-۲-۲- بررسی فرضیه دوم پژوهش ۷۳
۴-۲-۳- بررسی فرضیه سوم پژوهش ۷۴
۴-۲-۴- بررسی فرضیه چهارم پژوهش ۷۵
فصل پنجم: بحث و تفسیر و جمعبندی
۵-۱. خلاصه پژوهش ۷۸
۵-۲. بحث و تفسیر فرضیه‌های پژوهش ۸۰
۵-۳. نتیجه‌گیری ۸۷
۵-۴. محدودیت‌ها ۹۰
۵-۵. پیشنهادها ۹۰
۵-۵-۱. پیشنهادهای کاربردی ۹۰
۵-۵-۲. پیشنهادهای پژوهشی ۹۱
منابع و مأخذ ۹۲
پیوست‌ها ۱۰۰
فهرست جداول
جدول ۲– ۱: مقایسه دیدگاه شناخت‌گرایی از دید ارتمر و نیوبای ۳۶
جدول ۲-۲: نظریه‌های فرعی رویکرد شناخت‌گرایی از دید ارتمرد و نیوبای ۳۷
جدول ۲-۳: نظریه‌پردازان مکتب روانشناسی یادگیری شناخت‌گرایی ۳۷
جدول ۳-۱: دیاگرام طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل ۶۱
جدول ۱-۴: توزیع فراوانی گروه آزمودنی‌های مورد مطالعه ۷۰
جدول۲-۴: شاخص‌های توصیفی نمرات گروه آزمایش در چهار مقیاس خلاقیت در پیش آزمون و پس آزمون ۷۱
جدول۳-۴: شاخص‌های توصیفی نمرات گروه کنترل در چهار مقیاس خلاقیت در پیش آزمون و پس آزمون ۷۱
جدول ۴-۴ : نتایج آزمون t مستقل بین نمرات مقیاس سیالی دانش‌آموزانی که در دو گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون و پس‌آزمون ۷۲
جدول ۴-۵ : نتایج آزمون t مستقل بین نمرات مقیاس انعطاف‌پذیری دانش آموزانی که در دو گروه آزمایش و پژوهش در پیش‌آزمون و پس آزمون ۷۳
جدول ۴-۶: نتایج آزمون t مستقل بین نمرات مقیاس بسط و گسترش دانش آموزانی که در دو گروه آزمایش و پژوهش در پیش‌آزمون و پس آزمون ۷۴
جدول ۴-۷ : نتایج آزمون t مستقل بین نمرات مقیاس اصالت و ابتکار دانش آموزانی که در دو گروه آزمایش و پژوهش در پیش آزمون و پس آزمون ۷۵
جدول ۴-۸: جمع‌بندی از نتایج پژوهش ۷۶
فهرست اشکال
شکل ۲-۱: اقدام برای برنامه‌ریزی مداخلات مناسب بر اساس اصول نه‌گانه گانیه ۳۹

شکل ۲-۲: مدل مفهومی پژوهش نظریه‌های توجیه‌کننده استفاده از شبیه‌سازی‌ها در آموزش ۵۷
شکل ۲-۳: مدل مفهومی پژوهش بر اساس فرضیه‌های پژوهش ۵۷
شکل ۳-۱: مراحل انجام پژوهش ۶۲
فهرست پیوستها
طرح درس براساس روش ساختن گرایی ۱۰۱
پرسشنامه سنجش خلاقیت تورنس ۱۰۷
چکیده

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...