متغیر ها
تعداد سوال
تعداد پرسشنامه
مقدارآلفای کرونباخ

قیمت گذاری مبتنی بر هزینه
۶
۲۴
۸۲۳۴/۰

قیمت گذاری رقابتی
۵
۲۴
۸۸۳۴/۰

قیمت گذاری مناقصه رقابتی
۶
۲۴
۸۱۹۴/۰

قیمت گذاری بازارگرا
۷
۲۴
۸۵۲۴/۰

۳-۱۰)روش های تجزیه و تحلیل داده ها
پس از جمع آوری پرسشنامه های تکمیل شده ، اطلاعات حاصل از آنها وارد فایل SPSSگردید. برای متغیر های بررسی جمعیت شناختی پژوهش از جدول فراوانی شامل، فراوانی و درصد فراوانی و نمودار ستونی استفاده شده است و در بخش آزمون استنباطی ابتدا با بهره گرفتن از رگرسیون تک متغیره برای آزمون فرضیات پژوهش پرداخته شده است .سپس با بهره گرفتن از رگرسیون چند متغیره به ارائه مدل پرداخته می شود و با بهره گرفتن از داده ها و روش های آماری ذکر شده داده های به دست آمده تجزیه و تحلیل می شود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فصل چهارم
تجزیه تحلیل یافته های داده تحقیق
۴-۱) مقدمه
۴-۲)آمار توصیفی
۴-۲-۱)وضعیت مکان
۴-۲-۲)شهر مکان
۴-۲-۴)در جه مکان
۴-۲-۴) وضعیت پاسخ دهنده
۴-۳)آمار استنباطی
۴-۳-۱)آمار استنباطی مربوط به میزان تحقق اهداف
۴-۳-۱-۱) فرضیه اول
۴-۳-۱-۲. فرضیه دوم
۴-۳-۱-۳. فرضیه سوم
۴-۳-۱-۲. فرضیه چهارم
۴-۵.مدل رگرسیونی برای روش های قیمت گذاری
۴-۱) مقدمه
برای آماده نمودن اطلاعات برای تجزیه و تحلیل می باید آنها را طبقه بندی نمود. این کار برای تحقیقات کمی با مشکل کمتری مواجه است زیرا در هنگام طراحی روش گردآوری اطلاعات معمولا سوالات به گونه ای تنظیم می شود که طبقه بندی داده ها نیز در داخل آن در نظر گرفته می شود. اما در تحقیقات کیفی این امر بواسطه کیفی بودن پاسخ ها با سختی بیشتری انجام می شود. به هر روی قبل از تجزیه و تحلیل اطلاعات باید کار دسته بندی، گروه بندی یا طبقه بندی آنها انجام شود.
پس از تعیین روش تحقیق و جمع آوری داده‌های مورد نیاز، نوبت به پردازش و آزمون فرضیات تحقیق براساس اطلاعات حاصل از این پردازش می‌رسد. در این مرحله با بهره گرفتن از تکنیکهای آماری مناسبی که با روش تحقیق و نوع متغیرها سازگاری دارد، داده ها جمع آوری شده و تجزیه و تحلیل می شود و در نهایت با آزمون فرضیات تحقیق در صدد یافتن پرسشهای تحقیق بر می‌آییم.
دراین فصل، داده های حاصل از پرسشنامه های تحقیق سازماندهی،تلخیص وارائه میشود تا بتوان با بهره گرفتن از آنها به تأیید یا رد فرضیات اقدام نمود. هدف از این فصل، تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده و انجام آزمون فرضیات در چارچوب فرایند و روش تحقیق تدوین شده در فصل سوم است. این فصل در دو بخش به ارائه تحلیلهای آماری درباره داده های جمع آوری شده می پردازد.
در بخش اول این فصل بخشی از اطلاعات مربوط به ویژگیهای زمینه ای و جمعیت شناختی نمونه آماری مورد مطالعه ارائه می شود، در این بخش با بهره گرفتن از جداول توزیع فراوانی و استفاده از درصد، فراوانی و نمودار، اطلاعات جمعیت نمونه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
در بخش دوم ابتدا با بهره گرفتن از رگرسیون تک متغیره برای آزمون فرضیات پژوهش پرداخته شده است .سپس با بهره گرفتن از رگرسیون چند متغیره به ارائه مدل پرداخته می شود.
۴-۲)آمار توصیفی
اطلاعات زمینه ای و جمعیت شناختی که شامل وضعیت مکان ،شهر ، درجه مکان ،و سمت پاسخ دهنده می باشد به صورت فراوانی، درصد فراوانی و نمودار گزارش شده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...