۴-۴-۴ فرضیه چهارم
بین عامل نظارت و کنترل مسئولین تربیت بدنی مناطق و مدیران مدارس بر عملکرد معلمان تربیت بدنی از دیدگاه معلمان تربیت بدنی اختلاف معناداری وجود ندارد.
جدول ۴-۱۰- به مقایسه نظارت و کنترل مسئولین تربیت بدنی مناطق و مدیران مدارس بر عملکرد معلمان تربیت بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه دولتی و غیردولتی از دیدگاه معلمان می پردازد. همانطور که در جدول مشاهده می گردد میانگین نمره نظارت و کنترل از دیدگاه معلمان مدارس غیردولتی(۵۰/۳=میانگین) بیشتر از میانگین نمره معلمان در مدارس دولتی (۳۳/۴=میانگین) میباشد. نتایج آزمون T در سطح معناداری (۰۵/۰=α) بیانگر وجود تفاوت معنادار نیست.بنابراین فرض صفر تایید میشود.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول ۴-۱۰- نتایج آزمون تی مستقل جهت مقایسه نظارت مسئولین در مدارس دولتی و غیردولتی از دیدگاه معلمان

مشارکت کنندگان

Mean ± sd

درجه آزادی

T

سطح معناداری

معلمان دولتی

۴۷/۰±۳۳/۳

۱۰۱

۵۵/۱-

۱۲/۰

معلمان غیردولتی

۵۶/۰ ±۵۰/۳

۴-۴-۵ فرضیه پنجم
بین عامل همکاری اولیا و مربیان جهت ترویج تربیت بدنی و ورزش در مدارس ابتدایی دولتی و غیردولتی از دیدگاه معلمان تربیت بدنی اختلاف معناداری وجود ندارد.
جدول۴-۱۱- به مقایسه عامل همکاری والدین دانش آموزان جهت ترویج تربیت بدنی و ورزش در مدارس دولتی و غیردولتی از دیدگاه معلمان می پردازد.همانطور که در جدول مشاهده می گردد میانگین نمره همکاری والدین دانش آموزان از دیدگاه معلمان مدارس دولتی(۴۲/۲=میانگین) بیشتر از میانگین نمره معلمان در مدارس غیردولتی (۴۱/۲=میانگین) میباشد. نتایج آزمون T در سطح معناداری (۰۵/۰=α) بیانگر وجود تفاوت معنادار نیست.بنابراین فرض صفر تایید می شود.
جدول ۴-۱۱- نتایج آزمون تی مستقل جهت مقایسه همکاری والدین در مدارس دولتی و غیردولتی از دیدگاه معلمان

مشارکت کنندگان

Mean ± sd

درجه آزادی

T

سطح معناداری

معلمان دولتی

۱۱/۱±۴۲/۲

۱۰۱

۴۳/۰

۹۶/۰

معلمان غیردولتی

۷۹/۰ ±۴۱/۲

۴-۴-۶ فرضیه ششم
بین عامل ویژگی های فردی معلمان تربیت بدنی مدارس ابتدایی دخترانه دولتی و غیردولتی اختلاف معناداری وجود ندارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...