بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۹) پس از خرید کالای مورد نظر از طریق تبلیغات تلویزیونی با دیدن مجدد تبلیغات تلویزیونی تا چه اندازه آنها را باور دارید ؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۰) آیا تبلیغات تلویزیونی خرید خودرو، بر روی تصمیم خرید شما اثر گذاری دارد؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۱) آیا از خریدی که درنتیجه تبلیغات تلویزیونی بدست می آورید رضایت دارید
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۲) آیا تبلیغات تلویزیونی کالای مورد نظر شما را در ارزیابی محصولات کمک می کند؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۳) تا چه میزان اطلاعات در مورد خرید خودرو را از طریق تبلیغات تلویزیونی بدست می آورید ؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۴) تا چه اندازه ای تبلیغات تلویزیونی، در مورد خرید خودرو شما را در تشخیص نیازی که دارید راهنمایی می کند؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۵) تاثیر عوامل مختلف در تبلیغات مانند تصاویر انیمیشن – شعر – موسیقی – و … در تصمیم خرید خودرو چقدر است ؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۶) آیا میزان اطلاعاتی که از طریق تبلیغات تلویزیونی بدست می آورید رضایت دارید؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۷) آیا پس از خرید خودرو از طریق تبلیغات تلویزیونی ، حسن وفاداری نسبت به مارک خریداری شده در شما بوجود می آید؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۸) آیا ارتباطی بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم خرید شما برای خرید خودرو وجود دارد؟

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۱۹) آیا تبلیغات تلویزیونی در مورد کالای مورد نظر باعث می شود که یک مارک را بر مارک های دیگر ترجیح دهید؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
۲۰) تاچه میزان به تبلیغات تلویزیونی در مورد تصمیم خرید خودرو اطمینان دارید ؟
بسیار کم £ کم £ متوسط£ زیاد£ خیلی زیاد£
Subject:The Examination of the Relationship Between Television Advertising on Consumer’s Behavior While Purchasing Car.
Thesise Advisor: Mohammad Reza Abbasi Ph.D.
Consulting Advisor: Lila Farjoo Ph.D.
By: Afrasia Loti Digehsara
Abstract:
This thesis have been carried out on the relationship of television advertising on consumer behavior in car buying decision process. The purpose of research is Analysis of television advertising special position in marketing management, Behavior analysis and the relationship between television advertising on buyers’ behavior during the process of buying a car. The type research is descriptive and correlation study of the practical. The study sample is randomly selected sample of Tehran people. Research tools has been used the questionnaire of Hooshi thesis in Azad Tehran Markazi University in 1388. the gatherd data analayzed by SPSS18. The result has been show that between the component problem Distinguish, information search, evaluation of alternatives, purchase decision and ultimately behavior change after buying car have a meaningful relationship by Car buying.
چکیده انگلیسی:
ISLAMIC AZAD UNIVERSITY
(M.A.)Thesis of: International Marketing
Subject:
The Examination of the Relationship Between Television Advertising on Consumer’s Behavior While Purchasing Car.
Thesise Advisor:
Consulting Advisor:
By:
۲۰۱۱-۲۰۱۲
– Marketing ↑
. Globalization ↑
. روستا – احمد، ونوس – داور، ابراهیمی – عبدالحمید، ۱۳۷۵، ص ۲۷۱ ↑
. E. Cundiff , M.T.Hilger ,Marketing in the International Environment, Printtic – Hall,1988, P.403 ↑
. Word of Mouth ↑
. feed back ↑
. Promotion ↑
. Promotion Mix ↑
. Advertising ↑
. Personal selling ↑
. Sales promotion ↑
. Public Relations ↑
. Direct Marketing ↑
. Impersonal Media ↑
. Publicity ↑
. E.Mail ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...